چیست؟چیستان

اینها ویژگیها مخصوص شهریوریهاست

دوازده ماه سال دوازده ماه متفاوت استکه از نظر روانشناسی خلق و خوی افرادی که در ماه‌های مختلف متولد شده‌اند با یکدیگر متفاوت است.

مدرسه آنلاین– اگر شما به تازگی با یک مرد یا زن شهریور ماهی آشنا شده‌اید بهتر است با مطالعۀ این مطلب با ویژگی‌های متولدین شهریور ماه بیشتر آشنا شوید.

مشخصات کلی متولدین شهریورماه

حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه‌شناس، خوش‌هیکل و خوش‌تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سودجو، خجول، بدپیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایهدار، کمال‌گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه‌روی، کمک‌رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام‌نشدنی، بی‌ریا و بی‌تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می‌گیرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی‌خورد، فرشته خو، خیلی درس‌خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقۀ قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته‌سنج، خودکفا، پر توقّع، اهل همدردی، زودرنج، قاطع، دوراندیش، خرده‌گیر و خورده‌بین.

جنبۀ منفی شخصیت

ایرادی‌، وسواسی‌، حسّاس‌، عصبی‌، جنجالی‌، غصه‌خور، دلشوره‌ای‌ و نگران،‌ نق‌ نقو، بی‌رحم‌ و سختگیر وسواسی‌، کهنه‌‌گرا و محافظه‌ کار.

مردان متولد شهریور

مرد متولد شهریور انسانی عملگرا و مادی است و به زندگی با دید رمانتیک و شاعرانه نگاه نمی‌کند. متولدین این ماه اصولاً دارای توانایی زیادی در زمینۀ کار‌های اجرایی هستند و همیشه می‌شود بر روی کارایی و لیاقت آنها حساب کرد. او انسانی کمال‌گراست و جذب کسانی می‌شود که با عزم و اراده، موقر، جذاب و با ملاحظه باشند.

مردان شهریور ماهی اغلب با گذشت و خداترس هستند و مورد مهر و محبت پدر و مادر خود می‌باشند و اغلب آنها در کارشان منظم هستند و پول زیادی را بدست می‌آورند، ولی پول بدست آورده را در جا‌های غیر ضروری خرج می‌کنند.

مردان متولد شهریور دوست و دشمن خود را به خوبی تشخیص نمی‌دهند و گاه نیز گرفتار تهمت‌هایی می‌شوند و به طور کلی متولدین این ماه در زندگی گرفتار مشکلات زیادی می‌شوند.

عشق وجودی این مردان بسیار کم شعله، ولی ماندگار و گرمابخش است. مجموعه‌ای از هوش و کمال و ثبات قدم است جالب است بدانید بیدار کردن احساسات او کار سختی است. او قادر هست بدون عشق و تپیدن قلبش برای کسی سالیان سال زندگی خود را سپری کند. به کوچکترین مواردی از علایق همسرش فکر می‌کند و به آنها اهمیت می‌دهد.

زنان متولد شهریور

بسیار احساساتی، بی‌ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز کنید.

در هیچ کاری زیاده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ‌رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسود هستند.

دروغ و حرام با آنها سازگار نیست. این زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎‌شوند که جز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‌‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎‌شوند. باید از آتش دوری کنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند.

در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه شوند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند.

زنان متولد این ماه در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‌کند.

در مقابل زنان شهریور ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید

۱. از عصبانی شدن و از کوره در رفتن پرهیز کنید زیرا زنان شهریور ماهی وقار و آرامش را تحسین می‌کنند.

۲. از انتقادهای وی ناراحت نشوید زیرا او به خاطر شما و خودش به سمت کمال حرکت می کند.

۳. بدون مشورت کردن با وی هیچ تصمیمی نگیرید.

۴. زمانی که احساس می‌کنید یک زن شهریور ماهی خودش میلی به فاش کردن بعضی از مسائل ندارید هرگز سعی نکنید در زندگی خصوصی او کنجکاوی کنید.

رنگ شهریوری‌ها

نارنجی رنگ متولدين شهريور است.

نخستين موضوعی كه در مورد متولدين شهريور جلب توجه می‌كند آن است كه وی طوری رفتار می‌كند كه انگار مسألۀ مهمی درذهن خود دارد و او در تلاش است كه آن را حل كند.

يا گاهي اوقات احساس مبهمی به شما دست می‌دهد كه انگار او از چيزی نگران است. اين احتمال واقعاُ وجوددارد زيرا نگرانی برای او كاملاً طبيعی است و لبخند دلپذير او هميشه مشكلات بزرگ وی را مخفی می‌كند.

اين انسان كمال‌گرا را نمی‌توانيد در محافل اجتماعي پيدا كنيد. احتمال اينكه تا دير وقت شب در محيط كار وی را بيابيد بسيار بيشتر از ان است كه در ميهمانی وی را ببينيد.

سنگ متولدین شهریور ماه

یاقوت کبود سنگ شهریور ماه است؛ نگینی که گرامی‌داشت آن هزاران سال قدمت دارد.

گفته می­‌شود که این سنگ نماد وفاداری و روح است. این سنگ یکی از محبوب­‌ترین سنگ­‌های رنگی است.

در گذشته اعتقاد بر این بود که این سنگ از عزیزان شما در برابر آسیب محافظت می‌­کند.

سیارۀ حاکم بر شهریور

سیارۀ حاکم‌ بر شما عطارد (تیر) است

۱. فاصله‌ متوسط عطارد از خورشید: ۳۸۷۰

۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۲۴۰

۳. شعاع‌ استوائی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۴۳۹۲

۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۴۳۹۲

۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌): ۴۰۸:۱

۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۰

۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا