جدیدترین اخبار

مشاوره تحصیلی خود را آنلاین و رایگان دریافت کنید

در چند سال گذشته، نوع رقابت و سبک و سیاق برگزاری امتحانات مدرسه تغییرات زیادی داشته است. این تغییرات هر ساله و بدون توقف در حال رخ دادن است. به همین دلیل، اغلب از دانش آموزان برای این کار از مشاور درسی استفاده می کنند.

مدرسه آنلاین – کافی است یک جای کارتان بلنگد! دیگر تا پایان دوران تحصیلتان افسوسش را می خورید. پس بهترین راه حل، استفاده از تجارب یک مشاور تمام عیار است.

چرا مشاور درسی بگیریم؟

زمانی که شما مطاببقه راهنمایی های یک مشاور پیش می روید، مطمئن هستید که این راه قبلا تست شده است. تصور کنید در یک مسابقه رالی شرکت کرده اید. حالا چه اتفاقی می افتد اگر هیچ نقشه و مسیری را نداشته باشید. بله باید منتظر رسیدن به پیچ ها باشید تا تغییر مسیر را در لحظات آخر بدهید. این نتیجه کسی است که اعتقادی به برنامه و راهنمایی ندارد!

همین اتفاق برای دانش آموزی که بدون مشاور و یا راهنمایی پیش می رود هم می افتد! فرقی هم ندارد که شما تا چه حد در درس و مشقتان قوی باشید. با رسیدن به سر هر پیچ باید به صورت ناگهانی تصمیم بگیرید. کاری که مشاور برای شما انجام می دهد، درست شبیه همان کمک راننده ای است که در کنار خود دارید. سر پیچ ها یا همان مشکلات درسی را یا پیش بینی می کند و یا برای آن راه حلی دارد.

انواع مشاوره درسی

برای آنکه با یک مشاور تماس بگیرید و یا صحبت کنید، راه های مختلفی وجود دارد. راه هایی که در دو حالت کلی حضوری و غیر حضوری می باشد. هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند. مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین سه راه اصلی ارتباط با مشاور است. تجزیه و تحلیل این روش ها به ما کمک می کند که انتخاب کدام یک بهتر است.

مشاوره آنلاین

امروزه از فضای مجازی و آنلاین در پیشبرد اهداف درسی هم استفاده می شود. در این زمینه، استفاده های بی شماری را می توان نام برد. یکی از این موارد، مشاوره درسی است. با استفاده از مشاوره تحصیلی آنلاین می توانید بدون مراجعه حضوری، مشکلات درسی را برطرف کنید. به نظر می رسد که دانش آموزان از طریق فضای مجازی راحتی بیشتری دارند.

در فضای مجازی امکان تبادل اطلاعات صوتی و تصویری مانند جزوه، نمونه سوال، روش حل مسئله و یا هر چیز دیگری وجود دارد. بنابراین هر چیزی که برای برطرف کردن مشکلات و یا سوالات درسی مورد نیاز است، وجود دارد. همین ویژگی کافی است تا بسیاری از افراد این سبک از مشاوره را انتخاب کنند.

مشاوره حضوری

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به ارتباط چشم در چشم و حضوری دارید، پس انتخاب شما حتما نوع حضوری است. این نوع مشاوره برای کسانی مناسب است که توانایی و یا قدرت ارتباط از راه های غیر مستقیم را ندارند. به عبارت دیگر، ترجیح می دهند که برای ارتباط کلامی با فرد مقابلشان، به صورت مستقیم صحبت کنند.

مشاوره حضوری این ویژگی را دارد که شما می توانید به شکل مستقیم و راحت تری ارتباط بگیرید. از طرفی دیگر این نوع ارتباط باعث می شود که شما برای هر بار مراجعه زمان و انرژی بیشتری را تلف کنید. در واقع فرد برای راحتی در ارتباط باید هزینه و وقت بیشتری را صرف کند.

مشاوره تلفنی

بسیاری از مشکلات درسی دانش آموزان به نحوی است که تنها با یک مکالمه ساده تلفنی هم برطرف می شود. معمولا تلفن در پاسخ دادن به سوالات عمومی و راهنمایی های کلی کاربرد دارد. برای همین نیازی به استفاده از روش های سخت نمی باشد. استفاده از تلفن، راحت ترین روش ارتباطی برای هر فرد به حساب می آید.

نحوه دریافت مشاوره به صورت آنلاین

اگر تا حالا تجربه ارتباط با مشاور در چیزی به جز حالت آنلاین را ندارید، پیشنهاد می کنیم که تجدید نظر کنید. کافی است که اینترنت تلفن همراه خود را روشن کنید و با یکی از پیام رسان ها شروع به مکالمه کنید. تلگرام، واتساپ، اسکایپ، ایتا یا هر برنامه دیگر که تمایل داشتید را نصب کنید. سوال درسی خود را به صورت صوتی، متنی، تصویری و یا ترکیبی از این موارد را ارسال کنید. سپس مشاور در اولین فرصت ممکن سوال شما را پاسخ می دهد.

 

مزایای مشاوره غیر حضوری

فرض کنید که در منزل هستید و یک مشکل درسی خاصی دارید، حالا تصمیم شما چیست؟ حالا تصور کنید که برای مراجعه حضوری چندین مانع را بردارید. از ترافیک داخل شهر گرفته تا گرما و یا سرمای مسیر. حالا آیا مراجعه حضوری را انتخاب می کنید و یا از طریق تلفن همراه اقدام خواهید کرد. به نظر شما کدام یک مناسب است؟

طبیعتا یک ارتباط آنلاین برای اغلب سوالات و مشکلات درسی هم کفایت می کند. در مجموع این روش دارای مزایای بسیار خوبی است که مهم ترین آنها این چند مورد هستند. عدم اتلاف وقت برای دریافت راهنمایی، دریافت برنامه درسی روزانه، هزینه کمتر، صرف انرژی کمتر و دریافت سریع تر مشاوره از این مزایا هستند.

کدام روش بهتر است؟

راه های ارتباطی در طی چند سال گذشته بسیار بهتر و متنوع شده است. راه هایی که تقریبا تمام آنها در فضای مجازی است. اگر از همین راه یک فاکتور بگیریم، به این نتیجه می رسیم که در تمام موضوعات وجود دارد. از یک جلسه کاری گرفته تا گرفتن امتحان و شرکت کردن در کلاس های درسی. بنابراین ما فضای مجازی یا حالت آنلاین را پیشنهاد می کنیم.

تجربه نشان داده که دانش آموزان، با روش های جدید ارتباط بسیار بهتری برقرار می کنند. به ویژه اینکه امروزه به خودی خود استفاده از فضای مجازی به شکل گسترده ای رشد کرده است. در مجموع ما پیشنهاد می کنیم که از مشاوره های آنلاین برای دریافت راهنمایی استفاده کنید.

تاثیر مشاوره در پیشرفت تحصیلی چقدر است؟

شاید حتی بدون مراجعه به آمار و ارقام هم می توانیم اثرات و نتایج با و بدون مشاور را مقایسه کنیم. نه فقط در زمینه تحصیل، بلکه در هر کاری که مشور و راهنمایی دریافت کنید، احتمال موفقیت خود را بیشتر می کنید. در بسیاری از مواقع شرایط تحصیلی دانش آموز به گونه ای است که با یک انتخاب اشتباه همه چیز خراب می شود.

مشاوره بدون پرداخت هزینه

شاید شنیدن این جمله چندان باورپذیر نباشد. زیرا سایت های مختلفی این ادعا را دارند که خدمات خود را به صورت رایگان عرضه می کنند‌. اما سایت مشاوره کنکور حقیقت، بخش بزرگی از خدمات خود را به صورت کاملا رایگان ارائه می کند. محمدمهدی حقیقت مدیر مسئول این مجموعه آموزشی بوده که سابقه بسیار خوبی در این عرصه دارد‌. خدمات این مجموعه شامل برنامه ریزی درسی، مشاوره و کلاس های آموزشی آنلاین و حضوری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا