چیست؟چیستان

آیا می‌توان دارایی همستر کامبت را به کیف پول منتقل کرد؟

معامله ارز همستر کامبت در بازار پیش از عرضه آغاز شده‌ و آخرین قیمت معامله‌شده آن به ۰.۰۸ دلار رسیده‌ است.

مدرسه آنلاین – بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) در جدیدترین به‌روزرسانی خود قابلیت اتصال کیف پول را فعال کرده است.

خلاصه خبر

  • قابلیت وصل کردن کیف پول به همستر کامبت اضافه شد.
  • کاربران فقط می‌توانند کیف پول‌های شبکه تون را متصل کنند.

همستر ‌کامبت در جدیدترین به‌روزرسانی خود قابلیت اتصال کیف پول را فعال کرده است. برای مشاهده این بخش کافی است روی گزینه ایرداپ (Airdrop) در پایین سمت راست کلیک کنید.


نحوه اتصال کیف پول در بازی همستر کامبت

حالا باید تصویری شبیه به تصویر پایین را مشاهده کنید. در این بخش با انتخاب گزینه اتصال کیف پول (Connect your TON) می‌توانید کیف پولتان را وصل کنید. البته این گزینه هنوز برای همه کاربران فعال نشده و بعضی از افراد باید کمی منتظر بمانند. شایان است که متقاضیان فقط می‌توانند کیف پول‌های شبکه تون را وصل کنند. علاوه بر این توسعه‌دهندگان همستر کامبت در این بخش خاطرنشان کرده‌اند که توکن آن‌ها به زودی لیست می‌شود.

اتصال کیف پول در بازی همستر کامبت

همان طور که در تصویر پایین مشخص شده است، در این قسمت می‌توانید کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)، مان تون ولت (MyTonWallet)، تون هاب (Tonhub) و یا دی ولت (DeWallet) را متصل کنید.

سعی کنید از یک کیف پول جدید استفاده کنید تا با مشکل امنیتی مواجه نشوید. در غیر این صورت، حتماً از کیف پولی استفاده کنید که دارایی بسیار کمی در آن دارید. هرگز کیف پول اصلی خود را به برنامه‌های جدید وصل نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا