جدیدترین اخبار

آیا مدارس شنبه تعطیل است؟

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده و به رغم اینکه روز یک شنبه در کشور تعطیل رسمی است، اما روز شنبه برابر با یک مهر تعطیل نیست و دانش آموزان باید در مدارس حاضر شوند.

مدرسه آنلاین – شنبه اول مهر می باشد و مصادف است با آغاز سال تحصیلی جدید در ایران. دانش آموزان و والدین آن‌ها می‌خواهند درباره شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ و زمان دقیق آغاز سال تحصیلی بیشتر بدانند. موضوع تعطیل بودن یا نبودن شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ و شایعات دیگر به تازگی داغ شده است. در این مطلب تاریخ دقیق آغاز سال تحصیلی گروه‌های مختلف را آورده ایم.

آیا شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

خیر شنبه یک مهر تعطیل نیست. تاکنون هیچ نهاد رسمی تعطیل بودن این روز را اعلام نکرده است. به دلیل اینکه روز قبل یک مهر جمعه و تعطیل است و فردای اول مهر هم تعطیل رسمی است، عده ای تصور میکنند اول مهر هم احتمالا تعطیل باشد. مدارس در این روز بازگشایی می شوند.

مدارس شنبه اول مهر ۱۴۰۲ باز هستند

شنبه اول مهر ۱۴۰۲ روز اصلی بازگشایی مدارس و روز نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ محسوب می‌شود، امسال تعداد کل دانش آموزان در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و تعداد کل دانش آموزان پایه اول ابتدایی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برآورد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا