شعر و داستانکتابخانه

معرفی کتاب؛ ستاره ساز از سفر به یک ستاره می‌گوید

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «ستاره‌ساز» اثر ملیسا ده کوستا در حوزۀ ادبیات داستانی برای کودکان  منتشر شده است. این اثر را آریا نوری ترجمه کرده و نشر آموت در 180 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «در این رمان می‌خوانیم که روزی مادر آرتور پنج‌ساله به او می‌گوید که باید برای انجام یک مأموریت مخفی راهی اورانوس شود. مادر آرتور قرار است دنیاها را نقاشی کند؛ قرار است سفری بی‌نظیر باشد. مادر آرتور پیش از رفتن در مورد اورانوس، جادوی آن و زیبایی بی‌نظیرش را به فرزندش آرتور توضیح می‌دهد.»

ملیسا ده‌کوستا در کتاب «ستاره ساز» به شما کمک می‌کند تا با بهره‌بردن از روح دوران کودکی‌تان، به استقبال مسائل سخت زندگی بروید. نویسنده استعدادی ذاتی در تأثیرگذاشتن روی قلب مخاطب خود دارد. او در به‌کاربردن کلمات و احساسات مثل یک جادوگر عمل می‌کند و ظرافت قلم او شما را حیرت‌زده خواهد کرد.»

ملیسا ده کوستا، رمان‌نویس فرانسوی و نویسندۀ پرفروش‌ترین آثار است. او از 7 سالگی شعر، داستان و سپس رمان می‌نوشت. او از سال 2008 تا 2011 در انستیتوی مدیریت بازرگانی در لیون در رشتۀ اقتصاد و مدیریت تحصیل کرد. سپس به عنوان مدیر ارتباطات در تالار شهر ایزر در زمینه انرژی و اقلیم مشغول به کار شد.

کتاب «ستاره‌ساز» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا