شعر و داستانکتابخانه

جوجه‌ها به پارک میروند وارد بازار کتاب کودک شد

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «جوجه‌ها به پارک می‌روند» اثر والری گورباچف در حوزۀ داستان کودک از تازه‌های بازار نشر است. این اثر را شیوا حریری ترچمه کرده و نشر چشمه در 36 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی کتاب آمده است: «روز مهمی برای جوجه کوچولوهاست. مامان مرغه برای اولین بار آنها را به پارک می‌برد. آن جا شلوغ و هیجان‌انگیز است. البته یک کمی ترسناک هم هست. جوجه کوچولوها به سگ‌ها و خوک‌ها و گربه‌های بزرگ نگاه می‌کنند که سوار الاکلنگ و چرخ و فلک و تاب می‌شوند. اما آنها می‌ترسند و نمی‌توانند بازی کنند. بعد جوجه کوچولوها موش‌ها و قورباغه‌ها را می‌بینند که از بالای سرسره سر می‌خورند و می‌آیند پایین. حالا وقتش است که جوجه کوچولوها هم ترسشان را کنار بگذارند. یک جایزه برای هر جوجه کوچولویی که می‌خواهد شجاعتش تقویت شود. (پابلیشر ویک‌لی)

این کتاب به تجربه‌ای رایج در دوران کودکی می‌پردازد و انتخابی عالی است برای بلندخوانی در مهد کودک یا خواندن تک به تک برای بچه‌ها. (مجلۀ کتابخانه‌ی مدرسه)»

والری گورباچف (متولد: 10 ژوئن 1944) یکی از نویسندگان محبوب و تصویرگر کتاب‌های کودک در اوکراین قبل از عزیمت به آمریکا در سال 1992 بود. وی ده‌ها کتاب کودک به اعتبار خود در اوکراین و همچنین در ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است.

کتاب «جوجه‌ها به پارک می‌روند» را می‌توانید از نشر چشمه تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا