چیستانکیست؟

دختر رضا درویش کیست؟ او چرا با رونالدو دیدار کرد؟

رضا درویش – مدیرعامل پرسپولیس در دیدار با کریستیانو رونالدو دخترش را نیز به همراه برد تا حواشی فراوانی در مورد چرایی این دیدار مطرح شود. در ادامه کمی او را معرفی می کنیم.

مدرسه آنلاین – دختر رضا درویش مترجم زبان انگلیسی بوده و متولد دهه هشتاد است.

پدرش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده و در نامه نگاری های بین المللی پدرش را یاری میدهد به عبارتی دختر رضا درویش کارهایی که نیاز به ترجمه انگلیسی و فارسی هست را انجام میدهد.

در شهریور 1402 با ورود تیم النصر عربستان به تهران و حضور کریستیانو رونالدو در این تیم دختر رضا درویش به عنوان مترجم در هتل حضور یافت که توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده بود.

دختر رضا درویش در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده و به زبان انگلیسی مسلط است و کارهای نامه نگاری و امور اداری باشگاه پرسپولیس را انجام میدهد.

دیدار دختر رضا درویش با رونالدو در هتل اسپیناس تهران در حالی صورت گرفت که بسیاری از هواداران پرسپولیس از او انتقاد کردند که چرا شرایط را برای دیدار دخترش با رونالدو فراهم کرده اما به فکر هواداران پرسپولیس نیست.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. من استقلالیم. باشگاه پرسپولیس ازهزاران رونالدوبالاتره جای تاسفه که حتی طرفداران پرسپولیس بخاطررونالدوتیم خودشونوفراموش کردنداگه بازی باتماشاگربودآبروی فوتبال ایران می رفت. ماخودمون به تیمامون ارزش نمی زاریم وازدیگران انتظار احترام داریم اونامیلیاردی خرج می کنن ما دنبال سقفیم و…….؟؟؟؟؟؟ چرا

    1. اقای اس اس تمام دنیا به
      ستاره ها احترام میذارن و
      علاقه دارن وچیز عجیبی نیس

  2. یعنی کسی که مدیر عامل بزرگترین باشگاه ایرانه زبان انگلیسی بلد نیست الان بچه ۷ساله هم بلده انگلیسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا