بازی ریاضیزنگ تفریح

تست شخصیت جذاب: ابروهای پرپشت دارید یا نازک؟

همانطور که روش ضربدری شست، عادت ضربدری دست ها، وضعیت خوابیدن، وضعیت نشستن، نوع مو، شکل پا و سایر حرکات زبان بدن شما ویژگی های پنهان شما را آشکار می کند، ابروهای شما به عنوان پنجره ای به رفتار، افکار، احساسات و موارد دیگر شما عمل می کنند.  

مدرسه آنلاین – فرم ابروهای شما چیزی بیش از زیبایی شناسی را نشان می دهد. آن ها ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند. آن دو قوس پررنگ بالای چشمان شما صرفاً ویژگی های تزئینی نیستند. آنها انتقال دهنده های قدرتمند بیان هستند که می توانند احساسات بی شماری را منعکس کنند و نگاهی اجمالی به اعماق شخصیت شما ارائه دهند.

با این تست شخصیتی جذاب ابرو می توانید ویژگی های شخصیتی خود را بر اساس شکل ابروی خود کشف کنید.

شماره 1 ویژگی های شخصیتی ابروهای ضخیم

ویژگی‌های شخصیتی ابروهای ضخیم اگر ابروهای پرپشتی دارید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما فردی آینده‌نگر و قاطع هستید که زندگی را مطابق شرایط خود می‌گذرانید. شما اجازه نمی دهید احساسات قضاوت شما را تحت الشعاع قرار دهد. حقایق و ارقام چیزی است که شما بر آن تکیه می کنید و ترجیح می دهید بر اساس شواهد ملموس تصمیم بگیرید. خود را به عنوان یک صفحه گسترده زنده و نفس گیر، با یک اشاره شهود (اما نه بیش از حد!) در نظر بگیرید.

شما به روندها یا انتظارات اجتماعی اهمیت نمی دهید. تمام تلاش شما این است که خود واقعی خود را در آغوش بگیرید و زندگی درستی با آنچه هستید داشته باشید. شما از ارزش خود آگاه هستید و در به نمایش گذاشتن آن دریغ نکنید. شما اعتماد به نفسی از خود تراوش می کنید که هم جذاب است و هم به بهترین شکل ممکن، کمی ترسناک است.

ارتباطات باز و شفافیت ارزش هایی هستند که برای شما ارزش قائل هستند و از پوشش قندی یا دستکاری دوری می کنند. شما رک هستید، بدون اینکه کلمات خود را نرم کنید، چیزهایی را همانطور که می بینید بیان می کنید. آنچه دیگران می بینند همان چیزی است که با شما به دست می آورند، و این قابلیت اطمینان شما را به دوستی تبدیل می کند که همیشه حقیقت را ارائه می دهد، حتی زمانی که شنیدن آن سخت است.

شماره 2 ویژگی های شخصیتی ابروهای نازک

همانطور که روش ضربدری شست، عادت ضربدری دست ها، وضعیت خوابیدن، وضعیت نشستن، نوع مو، شکل پا و سایر حرکات زبان بدن شما ویژگی های پنهان شما را آشکار می کند، ابروهای شما به عنوان پنجره ای به رفتار، افکار، احساسات و موارد دیگر شما عمل می کنند.  

ویژگی های شخصیتی ابروهای نازک اگر ابروهای نازکی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که جنبه ملایم و حساسی دارید که از آن محافظت می کنید. اغلب، شما ناظر آرامی هستید که با نگاهی متفکر جهان را جذب می کنید. شهود آرام شما به عنوان یک سلاح مخفی در موقعیت های پیچیده عمل می کند. ممکن است نظرات خود را با صدای بلند بیان نکنید، اما قدرت آرامی در شما وجود دارد که اغلب دیگران را غافلگیر می کند. ممکن است مواقعی در زندگی شما وجود داشته باشد که به دلیل عدم آگاهی از خود یا به این دلیل که در موقعیت هایی قرار گرفته اید که نمی توانید به آنها نه بگویید، بی پروا عمل کرده اید.


در اعماق درون، شما یک متفکر، یک رویاپرداز، دارای تخیلی هستید که می تواند رقیب آلیس در سرزمین عجایب باشد. ممکن است همیشه در کانون توجه قرار نگیرید، اما یک جذابیت ذاتی در شما وجود دارد که افراد را به سمت خود می کشاند. ممکن است نرم و خجالتی باشید، و احساس اعتماد به نفس ممکن است گاهی اوقات چالش برانگیز باشد. شما می توانید خود را با توجه به تعریف و تایید دیگران برای احساس بهتر در مورد خود بیابید. قرار دادن چهره‌ای شجاع ممکن است استراتژی شما باشد، با این شعار زندگی کنید «تا زمانی که بتوانید آن را جعل کنید» تا اعتماد به نفستان را نشان دهید.

ذهن شما دائماً فعال است و از احتمالات و مشکلات بالقوه غوغا می کند. شما ممکن است تمایل به نتیجه گیری سریع داشته باشید و در مورد “چه می شد اگر” نگران باشید. گرفتن تصمیمات بزرگ می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما این بدان معنا نیست که شما توانایی ندارید. وقت خود را صرف می کنید، گزینه های خود را با دقت در نظر می گیرید و از دوستان یا خانواده مورد اعتماد خود مشاوره می گیرید. طبیعت قابل اعتماد شما ممکن است گاهی شما را به دنبال کردن دیگران سوق دهد، اما به یاد داشته باشید، صدای منحصر به فرد شما قدرتمند است – در بیان آن دریغ نکنید!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عجب چرندیاتی. مثلا اونی که اول ابروی نازک داشته ولی بعد تاتو کرده به چه کلفتی شخصیتش کلا عوض میشه دیگه نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا