جدیدترین اخبار

۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کرمان و در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب با اشاره به تایید آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار معلم به صورت جهادی و انقلابی رتبه بندی می شوند.

مدرسه آنلاین- یوسف نوری در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت زینب سلام الله علیه و آله گفت: حضرت زینب پرچمدار قیام کربلا بود و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می ماند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر موثر ایجاد شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه امام خميني(ره) برای مردم نقش موثری قائل بود، افزود: این دولت برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می داند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شان و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: نقل و انتقال بیش یکهزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.

نوری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم و صلاحیت معلمی و افزایش رضایت شغلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می شود.

عضو کابینه دولت مردمی با بیان اینکه به عنوان خادم همکاران فرهنگی و دانش آموزان در آموزش و پرورش مسئول هستیم، بیان کرد: آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تایید شده و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می شود.

نوری با اشاره به ظرفیت های بی نظیر کشاورزی و معدنی شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت های بی نظیر کشور در عرصه های مختلف دفاعی، نظامی و.. گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می گذرد.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا