شعر و داستانکتابخانه

یک زمستان با کولبرها در بازار کتاب

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «یک زمستان با کولبرها» اثر صادق امامی در حوزۀ ادبیات داستانی منتشر شد. این کتاب را نشر سورۀ مهر در 218 صفحه منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب آمده است: « بیشتر فعالیت مردم روستای دزلی، کشاورزی، دامداری، باغداری، خدمات و صنایع دستی است. زیبایی های روستا در زمستان آن طور که باید مشهود نیست، اما در بهار و تابستان چشمه های جوشان و باغ های سرسبز پیرامون روستا به قدری زیباست که سرمایه داران کرد را به آن جا کشانده تا همان کاری را که همتایان تهرانی شان با شمال ایران کرده اند، آن ها با دزلی بکنند. مثل شمال که از دل زمین های کشاورزی، ویلا سبز شده است، دردزلی هم رگه هایی از این خوش نشینی ها به چشم می خورد. حدود ده کیلومتر پس از دزلی، به روستای دره کی می رسیم. در فصل بهار، گروه های موسیقی و رقص کردی به دزلی و دره کی می آیند و در دشت های سرسبز این روستاها برنامه اجرا می کنند. این برنامه ها در کنار پوشش زیبای محلی مردم روستا، دزلی و دره کی را به مقصد تمام تورهای گردشگری استان تبدیل کرده است و…»

کتاب «یک زمستان با کولبرها» را می توانید از نشر سورۀ مهر تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا