شعر و داستانکتابخانه

کتاب من نبودم منتشر شد


بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «من نبودم» نوشتۀ ل دینا الیسن لوی، در حوزۀ رمان نوجوانان منتشر شد. این کتاب را آزاده صرافی ترجمه کرده و نشر کتابستان معرفت در 308 صفحه منتشر کرده است.

در خلاصۀ این اثر آمده است: «تیو نوجوانی است که به عکاسی علاقه دارد. به پیشنهاد یکی از معلم ها او عکس های پرتره اش را در اتاق نقاشی مدرسه به نمایش می گذارد اما یک نفر عکس ها را خراب و پاره می کند و روی آن ها حرف های زشت می نویسد. موقع این خراب کاری پنج نفر در صحنه حضور دارند. با درخواست خانم لویستن که معلم مورد علاقه تیو است، تیو و این پنج نفر در طول تعطیلات یک هفته ای مدرسه هروز در حلقه عدالت دور هم جمع می شدند هدف از این کار نزدیک تر شدن بچه ها به هم، شناخت بیشتر آن ها از یکدیگر و در نهایت پیدا کردن مقصر و دلیل خراب کاری است، اما ماجرا به این سادگی ها پیش نمی رود و معما به این راحتی ها حل نمی شود….»

دانا آلیسون لوی، نویسندۀ نیوانگلندی است. وی از رمان نویسان حوزۀ کودکان و نوجوانان است.

کتاب «من نبودم» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا