علمی هنریکتابخانه

کتاب «راهنمای مقابله با افکار منفی» در بازار نشر

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «راهنمای مقابله با افکار منفی» اثر فرانک دیکسون، در حوزۀ راهنمای تربیت فرزند وارد بازار نشر شده است. این کتاب را مصباح دانش ترجمه کرده و نشر کتابسرای میردشتی در 84 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است:«اکنون نوبت شماست که به کودکان خود کمک کنید تا با افکار منفی مقابله کنند و به آنها نشان دهید که چگونه از نظر عاطفی قوی شوند و ذهنیتی قوی داشته باشند! کودکان می توانند واقعا در برابر منفی گرایی، نگرانی زیاد و اضطراب آسیب پذیر باشند. شخصیت آنها می تواند به راحتی تحت تأثیر افکار منفی قرار گیرد و این به شما بستگی دارد که به ایجاد ذهن مثبت برای فرزندان خود و تقویت رفتار مثبت کمک کنید تا آنها بتوانند به شادی مادام العمر و موفقیت شخصی دست یابند. در اینجا آمده است که چگونه می توانید به کودک خود بیاموزید که از نظر ذهنی قوی باشد و منفی گرایی و شک به خود را به اراده و اراده هدایت کنید! کتاب مهارت های فرزندپروری در مورد مقابله با افکار منفی به شما کمک می کند:
ـ ماهیت افکار منفی و تاثیر افکار منفی بر ذهن و بدن ما را کشف کنید خطرات شک به خود را کشف کنید و علائم رایج اضطراب کودکان را شناسایی کنید درک کنید که تنبیه کودک به چه معناست و چگونه ایجاد انعطاف‌پذیری بر اضطراب و منفی‌گرایی غلبه می‌کند.»

فرانک دیکسون، نویسنده پرفروش کتاب «چگونه والدین می‌توانند کودکان انعطاف‌پذیر تربیت کنند» است. وی تاکنون کتاب هایی را در حوزۀ تربیت فرزند نوشته است که از آن جمله «راهنمای تربیت فرزندانی تاب آور»، «راهنمای تربیت فرزندانی راست گو»، «راهنمای تربیت فرزندانی شاد»، «راهنمای پرورش مهارت دوستی» است.

کتاب «راهنمای مقابله با افکار منفی» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا