جدیدترین اخبار

پرداخت۲۵۰ ميليارد تومان سرانه مدارس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع از پرداخت ۲۵۰ ميليارد تومان سرانه مدارس هم‌زمان با اجلاس مديران و روساي آموزش‌وپرورش خبر داد.

مدرسه آنلاین- سعيد عسكري گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون ۳۹۴ ميليارد تومان سرانه به ادارات كل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت توزيع بين مدارس ابلاغ ‌شده است كه مبلغ ۲۵۰ ميليارد تومان آن هم­زمان با سي و ششمين اجلاس مديران و روساي، آموزش‌وپرورش كشور پرداخت ‌شده است.

وي افزود: تاكنون۱۴۰ ميليارد تومان از محل اعتبارات طرح جامع حمايت و ارتقاء پوشش تحصيلي مناطق محروم (تغذيه مدارس شبانه­روزي و اياب و ذهاب مدارس روستا مرکزی) به ادارات كل پرداخت و مقررشده در هفته جاري نيز۵۰ ميليارد تومان ديگر ابلاغ اعتبار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصريح كرد: با هماهنگي­هاي صورت گرفته با معاونت­هاي پرورشي و فرهنگي و تربیت‌بدنی و سلامت، مبلغ۱۵۰ ميليارد تومان سرانه پرورشي و تربیت‌بدنی از محل تخصيص­هاي دريافتي به ادارات كل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شود.

عسكري گفت: با توجه به حضوري بودن مدارس در سال تحصيلي۱۴۰۲- ۱۴۰۱و لزوم افزايش ارتقاء سطح بهداشتي مدارس، علاوه بر هماهنگي­هاي لازم با سازمان برنامه‌وبودجه كشور جهت دريافت اعتبارات سرانه­اي (آموزشي و پرورشي و تربیت‌بدنی) مقررشده است، مبلغ ۱۸۰ ميليارد تومان سرانه بهداشتي از محل مصوبه ستاد كرونا دريافت و به ادارات كل آموزش‌وپرورش پرداخت شود.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا