جدیدترین اخبار

وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی در ملارد

فرماندار ملارد با اشاره به وضعیت نامطلوب سرانه آموزشی در این شهرستان و کمبود ۱۵۰ کلاس درس، گفت: در حال حاضر ۱۰ مدرسه در حال احداث بوده و خیرین قول در دستور کار قراردادن ساخت ۲۰ مدرسه دیگر را نیز داده‌اند.

مدرسه آنلاین- جابر کریمی فرماندار ملارد با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار‌کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز طی ۲ سال گذشته و بحران کرونا با وجود همه نگرانی‌ها، مشکلات و شرایط کشور مجاهدانه بار سنگین آموزش کودکان و نوجوانان را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به مسئله ارتقا فضاهای آموزشی، افزود: ملارد یکی از شهرستان‌هایی است که در وضعیت مناسب فضاهای آموزشی قرار ندارد و با توجه به جمعیت فزاینده شهرستان به بیش از ۵۰۰ هزار نفر، ظرفیت فعلی آموزشی کافی نیست و باید به سطح معقولی برسد.

فرماندار ملارد بیان‌کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد یکی از مجامع فعال استان و کشور است و در سال گذشته ۱۰ مدرسه خیرساز افتتاح شد و در سال جاری نیز ۱۰ مدرسه در دست احداث است.

کریمی با اشاره به کمبود ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان ملارد و قول خیرین برای در دستور کار قرار گرفتن ۲۰ مدرسه دیگر، گفت: در حوزه ارتقا کیفی آموزش، تجهیز مدارس به لوازم کمک آموزشی، توانمندسازی فرهنگیان به ابزار روز آموزشی، دوره‌های ضمن خدمت و استفاده از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی برای برنامه‌های فوق‌العاده، استفاده از ظرفیت اولیا دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد تا با آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی کوتاه و بلند مدت صورت پذیرد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا