جدیدترین اخبار

ورزش زورخانه‌ای در برنامه صبحگاه مدارس ابتدایی

برای آشنایی دانش آموزان با ورزش زورخانه‌ای در مراسم‌های صبحگاهی مدارس ابتدایی، طرحی تحت عنوان طرح شهید طوقانی اجرا می شود که در آن دانش آموزان با ورزش زورخانه‌ای آشنا شوند.

مدرسه آنلاین- به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مدرسه زورخانه‌ای در شیراز گفت: دانش آموزان، حلقه‌ مفقوده‌ احیا و گسترش ورزش زورخانه‌ای بود که با اجرای طرح شهید طوقانی می‌توان شاهد ترویج این ورزش باشیم.

دکتر صادق ستاری فرد ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهدا گفت: شهیدان برایمان الگوی ایثار، میهن دوستی، جوانمردی و گذشت می‌باشند.

وی با اشاره به نام گذاری این طرح گفت: شهیدطوقانی از شهدای دانش آموزی است که در جبهه دفاع مقدس به ترویج ورزش زورخانه‌ای می‌پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر همراهی خانواده‌ها در فرایند تعلیم و تربیت تاکید کرد: تقویت و احیاء ورزش باستانی به عنوان یکی از عناصر هویت بخش است که به سلامت جسمی و تربیت معنوی دانش آموزان کمک می‌کند و اولیا می‌توانند فرزندان خود را برای حضور در ورزش‌های زورخانه‌ای تشویق کنند چراکه این ورزش با دعا، حمد و ثنای خداوند و یاد اهل بیت همراه می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش باستانی و زورخانه‌ای گفت: برای آشنایی دانش آموزان با چنین ورزش‌هایی در ورزش‌های صبحگاهی مدارس ابتدایی، طرح شهید طوقانی اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا