جدیدترین اخبار

هفتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به میزبانی استان خراسان رضوی خبرداد.

مدرسه آنلاین- میکائیل باقری در خصوص برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان اظهار کرد: این مسابقات در راستای تلاش برای انس بیشتر فرهنگیان فرهیخته با مفاهیم بلند قرآن کریم، نهج البلاغه و تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه‌های مذهبی و دینی و به کارگیری این آموزه‌ها در زندگی فردی اجتماعی و انتقال آن به دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و۱۰جزء، نهج‌البلاغه و الگوی برتر تدریس احکام نماز است که در هر یک از رشته‌ها یک نفر به تفکیک جنسیت از هر اداره آموزش و پرورش به مرحله استانی راه می‌یابد و در ادامه نفرات برتر استانی در مرحله کشوری با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان که مرحله دریافت آثار فرهنگیان منتخب استان‌ها است از اول خردادماه به صورت غیر حضوری آغاز شده و تا هفتم خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و در مشهد مقدس از 4 لغایت 6 تیرماه پس از دوسال که به دلیل شرایط کرونایی غیرحضوری برگزار می‌شد امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا