چیستانکیست؟

میرشاد ماجدی کیست؟

میرشاد ماجدی متولد ۱۳۴۹در تهران و بازیکن پیشین فوتبال در تیم‌هایی از جمله باشگاه فوتبال استقلال تهران و همچنین سرپرست سابق باشگاه استقلال تهران، باشگاه فوتبال خونه به خونه[ و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران می‌باشد.

مدرسه آنلاین- ماجدی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت راهبردی در ورزش در مقطع دکترا است. وی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران بود که در تاریخ ۷ دی ۱۳۹۸ از سمت خود استعفا کرد.

وی مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز می‌باشد. در آذر ماه سال ۱۳۹۸ وی در رستوران آرمانی استان قزوین در مراسم اختتامیه مربیگری درجه B آسیا شرکت کرد.او اصالت گیلک و رشتی دارد.

 همچنین در انتخابات دوره جدید فدراسیون فوتبال که در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ انجام شد میرشاد ماجدی با ۲۰ رای به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد. در پی عزل موقت عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال ماجدی در مورخه ۲۸.۱۱.۱۴۰۰ به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

افتخارات

از جمله افتخارات میرشاد ماجدی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۷۰–۱۳۶۹
  • نایب قهرمانی لیگ فوتبال ایران ۷۱–۱۳۷۰
  • نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۷۱–۱۳۷۰

سرپرستی فدراسیون فوتبال ایران 

پس از عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، اعضای هیئت رئیسه در اولین تصمیم خود مهرداد سراجی را تا زمان برگزاری مجمع به‌عنوان سرپرست انتخاب کردند، اما این تصمیم در نهایت تغییر کرد.

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که از ساعت 9 صبح روز (پنجشنبه) در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد، پس از بحث و تبادل‌نظر به انتخاب سرپرستی جدید منتهی شد تا میرشاد ماجدی تا زمان برگزاری مجمع، سکان هدایت فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد.

به این ترتیب میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال سه ماه فرصت دارد که مجمع را برگزار کند تا تصمیم عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم در مجمع رأی‌گیری شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا