خبر ویژه

مهاجرت مدیر ارشد سازمان نوسازی مدارس به کانادا

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی که رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور آن را تأیید کرده است، به تازگی یکی از مدیران ارشد این سازمان به کشور کانادا مهاجرت کرده است.

مدرسه آنلاین- مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور که البته نیازمند درآمد و سرمایه بسیار زیادی است به ویژه برای مدیران دولتی ایران همواره با حاشیه های فراوانی رو به رو بوده است.

مهاجرت تازه یکی از مدیران سازمان نوسازی نیز به این کشور که تقریباً اخبار شفاف و صریحی در مورد آن برای پاسخگویی به افکار عمومی دیده نمی شود با حاشیه هایی رو به رو شده است.

به تازگی مهرالله رخشانی مهر- رئیس سازمان نوسازی تجهیز و توسعه مدارس کشور درباره حاشیه‌هایی که در فضای مجازی پیرامون مهاجرت یکی از مدیران این سازمان به کانادا و مرتبط کردن آن با ابهامات مالی، مطرح است به تسنیم گفت: این فرد در گذشته معاون مشارکت‌های نوسازی مدارس استان تهران بود و پس از آن مدیرکل مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس شد و مسئولیت مالی نداشت تا پولی در اختیارش باشد بلکه در حوزه مشارکت‌ها و خیرین فعال بود.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: با تغییر دولت، او جا‌به‌جا شد و فرد جدیدی مسئولیت را پذیرفت و جلسه تودیع و معارفه نیز برگزار شد. حتی اگر این فرد بر فرض از کشور هم خارج شده باشد به این معنا است که ممنوع‌الخروج نبوده و یک روند قانونی را طی کرده است.

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

    1. نه حاجی … أدرس اشتباه نده… جهت فرار مالیاتی با خیرین (همون دزد های یا بهتر بگم گرگ های بره نما) همکاری کرده … کسی که تو نوسازی مدارس کار می کنه، می دونه چی می گم… ۹۹ درصدشون چه خیر و چه مجمع خیرین و چه معاونت مشارکت های مردمی نوسازی افرادی هستن که رو پیشونیشون جای مهره یا شعار کار خیر رو دارن می دن ولی در عمل هزینه ای که به مملکت دارن تحمیل می کنند بیشتر از کار به ظاهر خیری هست که دارن انجام می دن. پولشویی و فرار مالیاتی و کیفیت پایین کار های انجامی و یا در برخی موارد ساخت مدارس با هزینه ظاهری چندین برابر واقعی از این کارهای هست. در این بین هم این معاون محترم به جای گرفتن پول و اقامتش رو با اینا حل کرده و در مقابل برگه معافیت مالیاتی و یا مجوز واردات تجهیزات آموزشی بدون پرداخت عوارض گمرکی گرفته. برادر رخشانی مهر هم داره آدرس اشتباه می ده به افکار عمومی.

  1. مدیران از جنس مردم به اینا مییگن
    اینا واسه مردم چکار می خوان بکنن
    به غیر از چپاول بیت المال

  2. سلام شما چه کاری با مردم دارید ..که آنجا واینجا بروند.والله خ‌ودتان ایراد دارید ک پشت سرهر کس و ناکس غیبت میکنید.خدا هدایت کند. ما را…..

  3. سلام شما چه کاری با مردم دارید ..که آنجا واینجا بروند.والله خ‌ودتان ایراد دارید ک پشت سرهر کس و ناکس غیبت میکنید.خدا هدایت کند. ما را…..

  4. یه لحظه مهاجرت رو ماموریت متوجه شدم گفتم چه عجب رفته الگو برداری کنه !! دوباره خوندم دیدم نوشته مهاجرت !!

  5. مهاجرت در بین ما ایرانیها به نوعی اپیدمی تبدیل شده که در لایه های پنهان آن تفاخر ، خودبرتر بینی و دگر بد پنداری دیده می شود و ندرتا عامل نیاز به زندگی بهتر در آن مستتر است چرا که تناقض ماجرا از آنجا آشکار می شود که توانایی مهاجرت اغلب در قشری از جامعه وجود دارد که از قضا زندگیهای خوب و یا نسبتا خوبی دارند و اتفافا با مهاجرت دست به ریسکی می زنند که احتمال خراب تر شدن اوضاعشان از خوبتر شدن ، بیشتر است . و دو نکته : اول داستان بنجل و خنده دار فرار مغزها که باعث شده تصور کنیم تمام دانشمندان ریز و درشت گرداننده ی کشورهای پیشرفت ایرانی هستند . آمار نشان می دهد که هم متاسفانه از نظر میانگین هوش از بسیاری کشورها عقبتریم و هم آمار مهاجرت نخبگانمان بسیار کمتر از بسیاری از کشورهاست و دوم پروپاگاندای تبلیغاتی مهاجرت و ایضا فرار مغزها در این دوران که سبب شده فراموش کنیم که اوج مهاجرت در ایران مربوط به اوایل دهه ی پنجاه است که بواسطه ی افزایش دلارهای نفتی اوضاع مردم اندکی خوب شده بود و می توانستند آن ویژگیهای گفته شده در بالا همچون تفاخر ، خود خوب پنداری و دگر بد پنداری را عملا ظهور و بروز دهند . شما را نمی دانم اما من قویا معتقدم که پیشرفت ملتها بیش از آنکه عاملی بیرونی باشد ، بیشتر درونی و ژنی است . مردمانی که کشور پدریشان را در حد یک هتل پایین بیاورند و پیوسته دنبال هتلهای بهتر برای اقامت باشند ، مطلقا ردای توسعه برازنده ی قامتشان نیست .

    1. دوست عزیز تقلیل پدیده مهاجرت(فرار از مملکت) به ماجراجویی و رفتن از فخر متعلق به هر کشوری و یا در هر دوره ای که بوده است ، آنچه که ما در ایران همین امروز داریم به عینه میبینیم اسمش به فرار از مملکت بیشتر شباهت دارد تا مهاجرت . وقتی کورسویی مقابل خود نبینی و اندک امیدت به آینده بهتر در مملکت خودت به کل نیست و نابود شود ، راهی نمی‌ماند بجز اینکه عطای مملکت را به لقای آن بخشید و به امید اندکی بهتر شدن اوضاع و احوال به دریای غربت دل زد

  6. اینم بگم و برم . یه سوال : وقتی متن بالا رو خوندی چه حسی بهت دست داد . من مطمئنم حس قبطه و حسادت آمارش بالاتر است . اگر این سوال پنجاه سال پیش هم پرسیده می شد ، جوابها مشابه بود . حالا خودمان به خودمان بگوییم توسعه حق ماست یا ژاپنی که هنوز کیمونو می پوشه و در و پنجره رسم می کنه یا من و شمایی که از دو سه تا کلمه ی انگلیسی که بلدیم ، با دلیل و بی دلیل استفاده می کنیم اون هم غلط .

  7. بعدها معلوم میشه که چه پولی ازاین ملت ها ولی کرده وکسی خبرنداره یااگرهم خبرداره شریکش بوده وخفه شده

  8. سلام،

    من مدتی بیش از ۱۰ سال خارج ازکشور بودم، (کانادا)، بعد از بازگشت در مناطق محروم خدمت می کنم، با اینکه سنم از سن بازنشستگی گذشته است.
    میدانم زندگی و کسب درآمدبرای جوانان سخت است.
    ولی یک مملکت را مردم آن کشور می سازند، تک تک ما مسئول پیشرفت کشور هستیم.
    هر کس باید در حد توان خود سعی کند تا ایرانی آباد داشته باشیم،
    تقصیر را به گردن دیگران انداختن، فقط رفع تکلیف است.

  9. با درود، چرا فکر می کنیم تا یکی از هموطن ها مون از مملکت مهاجرت می کنه باید یک اتیکت دزد بهش بچسبانیم!؟ چهل است هر روز بدتر از روز قبل و نسل مان سوخت و حق بدهیم که برای نجات فرزندانمان باید کاری بکنیم.

  10. سلام
    تا وقتی به مدیران کشور ارزش قایل نشویم زمان طاغوت کارمند شدن هم برای خودش ارج و قربی داشت الان مدیر شدن را بی ارزش کردندبعد میگن مملکت پیش نمیرود یکی از مشکلات مدیر ستیزی است.!!!!
    ضمنا وضعیت همین است مهاجرت و خارج شدن از این وضع مدیر غیر مدیر نمیشناسند اتفاقا برخی مدیرانی که می مانند جای ابهام دارد
    مدیر اگرکار بلد باشد و سالم، با حقوق 30 یا 40 م ت نمیایستد کار کند اگر بایستد از جای دیگر جبران می کند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا