خبر ویژه

معلم‌ها همچنان شاکی و درپی افزایش حقوق هستند

با اینکه قرار بود با اجرایی شدن طرح رتبه بندی کف حقوق معلمان تا 80 درصد حقوق یک هیأت علمی افزایش یابد و مشکلات معیشتی معلمان کاهش یابد، ولی از قرار معلوم هنوز این اتفاق نیفتاده و معلمان همچنان گلایه مند هستند.

مدرسه آنلاین-  بر اساس اطلاعاتی که برخی دبیران آموزش و پرورش در یک گروه مجازی به اشتراک می گذارند و حاوی جزئیاتی از حقوق پرداختی به ایشان است، همچنان میزان دریافتی برخی دبیران آموزش و پرورش پایین است و افزایشی نداشته است.

به طور مثال یکی از دبیران آموزش و پرورش در همین باره مدعی شده که حقوق او 6 میلیون 600 است و پس از کسر کسورات حقوق واریزی او 4 میلیون و 900 می شود!

دبیر دیگری نیز با انتشار پیامک واریزی خود نشان می دهد که میزان حقوق واریزی او  3 میلیون و 500 هزار تومان است.

دبیر دیگری نیز مدعی است که حقوق خالص دریافتی او 4 میلیون 600 هزار تومان است.

همچنین دبیر دیگری نیز با به اشتراک گذاشتن پیامی مدعی شده است که حقوق دریافتی او حدوداً 2 میلیون و 600 هزار تومان بوده است.

معلم دیگری نیز با 20 سابقه مدعی است که همچنان حقوق او 6 میلیون و 100 هزار تومان است.

هر چند صحت این پیامک ها دقیقاً مشخص نیست، اما به نظر می رسد در سایه عدم اجرای کامل طرح رتبه بندی آن هم همزمان با آغاز سال تحصیلی همچنان مشکل حقوق معلمان پابرجاست و آنها در این رابطه هنوز گلایه های قابل طرحی دارند که باید رسیدگی شود.

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. جالب اینجاست که رتبه بندی که یک بدهی به حساب می آید و بعد از حدود ده سال تاخیر ، قرار است اجرا شود هنوز اجرا نشده که خبر می رسد برای فلان قشر افزایش حقوق اعمال شده است . البته که این حق همۀ حقوق بگیران است که درآمدشان با تورم هم خوانی داشته باشد اما آیا نباید اولویتها رعایت شود .

  2. سلام خدا را شاهد میگیرم با 17 سال سابقه همین حقوق را شهریور امسال گرفتم.

  3. کاملن درسته. منم فیش حقوقیم دریافتیم 3700 هست. البته قبل عید بانک سامان 80 ملیون وام داد که 2400 از حقوقم کسر میشه. ولی خب واقعا سخت و سنگینه. حتا اگه اون 2400 هم کم نشه فقط میشه اجاره بها داد و روزانه 100 هزار تومن خورد. ب وزیر بگید ب وعدش عمل کنه و حکما رو بزنه

  4. پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخ کردند….

  5. سه ماه تابستون رو گرفتن خوابیدن حالا که وقت درس دادن شدنه یادشون افتاده که باید اعتراض ‌کنن.

    1. در طول تابستان برای معلمان طرح هایی اجرا میشه مثل طرح دوزبانه طرح تثبیت انجام مکرر امتحانات تجدیدی ها وغیره

  6. سه ماه تابستونو گرفتن خوابیدن حالا یادشون افتاده که حقوقشون کمه و کلاس ها رو تعطیل می کنن. وقت اعتراض تابستون لود نه الان که وقت درس دادنه

  7. حکومت اگر به جای سرمایه گذاری بر روی نظامی گری، بر روی معلم و آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرده بود . الان مجبور نبود از نیروی تفنگ استفاده کند!

  8. برای ۲۰ ساعت کار در هفته خوبه
    بیشتر کارکنند تا دستمزد بیشتری بگیرند ، حسود کیه.

    1. لطف کنید برنامه ریزان کشورهای دیگه رو هم راهنمایی کنید ساعت تدریس معلمانشون رو زیاد کنند عقلشون نمی رسه، اونا تازه بابت ساعت کم تدریس حقوق های بالا به معلمانشون میدن

  9. یک مدلی تیتد میرنی که هر کسی ندانه فکر میکنه حکم جدید گرفتیم و همجنان ناداضی هستیم بابا ما هنور بعد از ۱۸ ماه منتطر رتبه بندی هسایم میفهمی ؟

  10. واریزی و پیامک پایا که نشد دلیل شما ممکنه صد مدل وام گرفته باشی بعد میای واریزیت رو میزاری به عنوان سند حقوق کم؟!؟!
    والا این ‌معلمها اگر کل مملکت رو بهشون بدن بازم همینجور پرمدعا و پولکی

  11. الان حقوق معلم با ۲۰ سال سابقه برابر کارکر بی سواد بدون سابقه است
    چیزی که در دنیا سابقه ندارد

  12. تیتر شیطنت آمیزی زدی یادت باشه تخریب معلم یعنی خراب کردن آینده مملکتت البته اگه متوجه باشی

  13. شما دیگه چه جور خبر گزاری هستید .یعنی خودتان نمیدانید که رتبه بندی و افزایش حقوقی اجرا نشده و بیشتر این مظالب جنبه تبلیغات داشت

  14. حسین, فعلا پول معلمان رو قرار شد نفت بخرن بفرستن لبنان، معلم فعلا سماق بمکنن

  15. با رتبه بندی این 7 تومان میشه 9 تومان خوشبینانه از 17500000 هزینه خانوار 8500000 کم داره

  16. خیلی پرتوقع تشریف دارن جالبه ماکه کارمند هستیم و تمام سال روزی 8 ساعت ثابت سرکار هستیم 5 ماه از سال هم مثل معلمان عزیز بیکار نیستیم همین حقوقو می گیریم اینا طلبکار هم هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا