جدیدترین اخبار

محدثه فیروزی؛ مشاور تحصیلی و برنامه ریزی حرفه‌ای

 موفقیت اتفاقی شانسی نیست و دستیابی به آن نیازمند مقدماتی است که کم تر کسی به آن توجه می کند؛ موضوع بسیار مهمی که به نظر بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای است.

مدرسه آنلاین- هر چند برنامه ریزی در همه عرصه ها و حوزه ها اهمیت دارد ولی این موضوع در حوزه تحصیل و فعالیت های مقدماتی برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

مسئله ای که اگر دانش آموزان به آن توجه کافی نداشته باشند شانس موفقیت شان کاهش می یابد و بر عکس به میزانی که نسبت به آن توجه داشته باشند از شانس بیشتری برای موفقیت برخوردار خواهند شد.

محدثه فیروزی که دارای  رتبه ۳۸المپیاد ریاضی کشور است، یکی از مشاوران فعال در حوزه آموزش و پرورش و برنامه ریز آموزشی برای دانش آموزان است که در این رابطه می تواند به جامعه مخاطب یعنی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پشت کنکوری برای انجام یک برنامه ریزی دقیق و موثر کمک کند.

حوزه فعالیتی فیروزی مشاور تحصیلی برای دانش آموزان است و تاکنون برای بسیاری از رتبه های برتر کنکور برنامه ریزی انجام داده و به آنها مشاوره داده است.

گفتنی است محدثه فیروزی عضودپارتمان ریاضی و فیزیک کشور است و نیز دارای مدرک مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای موردتاییدوزارت علوم و ۱۸ارگان رسمی کشور می باشد.

برای ارتباط با او و استفاده از خدمات آموزشی اش می توانید از مسیرهای ارتباطی زیر اقدام کنید:

راه های ارتباطی
شماره تماس
09933883073
پیج اینستا گرام: کلیک کنید
کانال تلگرامی: کلیک کنید

در ادامه توضیحات محدثه فیروزی- مشاور تحصیلی و برنامه ریز را در مورد درس هایی که از کنکور 1401 می توان گرفت را می شنوید.

برای شنیدن و خواندن مطالب بیشتر می توانید به کانال تلگرامی ایشان مراجعه کنید.

در ادامه به برخی گواهی های این مدرس اشاره شده است:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا