چیستانکیست؟

مارتین فورد کیست؟

مارتین فورد متولد 26 می 1982 در انگلیس ، بدنساز و بازیگر است

مدرسه آنلاین- مارتین فورد که به ترسناک ترین مرد جهان معروف است، فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی است. وی ورزش حرفه ای را با کریکت آغاز کرد سپس به دلیل مصدومیت به پرورش اندام روی آورد. او با 203 سانتی متر قد و 150 کیلوگرم وزن در حرفه MMA هم حضور دارد.

غذا
مقدار مصرفی غذای مارتین فورد در روز بین 4500 تا 8000 کیلو کالری است و اکثر آن را پروتئین ها تشکیل میدهند.
به نوشته نشریه بریتانیایی سان ، یک وعده شام مارتین فورد شامل 20 سفیده تخم مرغ، سه تخم مرغ کامل، 300 گرم پنیر همراه با سس سویا و روغن زیتون است.
او همینطور هیچ وقت مشروب نمی خورد و به همین دلیل از رفتن به مهمانی ها اجتناب می کند و فقط در شام با دوستانش شرکت می کند.

فعالیت ورزشی مارتین فورد
فورد در جوانی بازیکن حرفه ای ورزش کریکت بود. او به این ورزش علاقه زیادی داشت اما در اثر یک مصدومیت چندین ماه از میدان دور شد و نتوانست آمادگی خود را برای حضور در ورزش حرفه ای کریکت به دست بیاورد. از آنجا که او علاقه زیادی به ورزش داشت بعد از چند وقت تصمیم گرفت که به دنیای پرورش اندام پا بگذارد.
تلاش فورد در طول این سالها او را تبدیل به الگو و مدل در رشته بدنسازی در کل دنیا کرد.او توانست از 70 کیلو وزن با ورزش به دوبرابر این وزن برسدکه البته همه عضله است.

حرفه بازیگری
محبوبیت و موفقیت مارتین فورد در حرفه پرورش اندام موجب شد مورد توجه کارگردان ها قرار بگیرد
او در سال 2016 وقتی 34 ساله بود با فیلم «بویکا: شکست‌ناپذیر» Boyka: Undisputed در نقش یک مبارز سرسخت جلوی دوربین رفت.
یک سال بعد در فیلم «Kingsman: The Golden Circle» ایفای نقش کرد و سال 2018 در چند فیلم از جمله «Redcon-1» و «Accident Man» حضور داشت.
این ورزشکار سال 2021 با بازی در فیلم «سریع و خشمگین 9» Fast and Furious 9 در نقش ستوان سو در سینمای هالیوود درخشید.

نبرد با هالک ایرانی
سجاد غریبی معروب به هالک ایرانی هم برای اولین تجربه مبارزه خود در قالب MMA از مارتین چندین بار دعوت به مبارزه کرد که در نهایت این ورزشکار آنرا قبول کرد. به این ترتیب قرار است این دو روز 2 اوریل 2022 در ورزشگاه O2 لندن باهم مبارزه کنند


نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا