تربیتیچند رسانه ایخبر ویژه

فیلم سیلی زدن یک پدر به صورت معلم مدرسه

حاشیه های عجیب و غریب دست از سر مدارس کشور بر نمی دارد و همچنان از این فضاهای آموزشی و تربیتی تصاویر و فیلم های تأسف باری در فضای مجازی منتشر می شود. مثل فیلم تازه ای که در آن دیده می شود پدر یکی از دانش آموزان به صورت معلم مدرسه سیلی های محکمی می زند!

مدرسه آنلاین- در این فیلم که به نظر می رسد در روز معلم سال جاری و به بهانه پاسداشت مقام معلم گرفته شده است، پدر یکی از دانش آموزان با عصبانیت تمام دو سیلی محکم به صورت این ناظم می زند و نیز یک واژه تأسف بار را خطاب به او استفاده می کند.

نکته جالب اما این است که این معلم با آرامش و متانت خاصی با پدر دانش آموز برخورد می کند و علی رغم تحمل درد سیلی های محکم واکنش تندی از خود نشان نمی دهد.

همچنین در این کلیپ مشاهده می شود که برخی والدین دیگر ضمن اعتراض به ضارب تلاش می کنند تا دو طرف دعوا را به آرامش فرا بخوانند.

نوشته های مشابه

‫118 دیدگاه ها

  1. وقتی یک مدیر مدرسه نتواند به بچه ها بگوید موی خود را کوتاه کنید و با او از طرف آموزش و پرورش برخورد شده و برکنار می شود باید منتظر اینگونه حرکات از طرف اولیا بود . واقعا شان معلم و مدیران مدرسه را پایین آورده اند . معلمی شغل انبیاست .

  2. این اتفاق از دو جنبه باید جرم باشه، یک جنبه شخصی، که شخص معلم باید پیگیر بوده و شکایت کند. جرم از جنبه عمومی که فرد خاطی با بی حرمتی تمام در صحن مقدس مدرسه مرتکب خشونت می شود که حتما بایستی از طریق مدرسه و آموزش پرورش اقدام شود.

  3. لعنت بر این فرد
    دیگر معلم نمی تواند در این مدرسه کار کندآبرویش رفت
    ای کاش معلم هم از خودش دفاع می کرد

      1. رفتار مردم جامعه چه ربطی به حکومت داره؟!
        رفتار فرهنگی اجتماع به مردم جامعه ربط داره،مردم موظف هستند رفتارشون رو درست کنند

        1. حالا دانش آموز بی ادب شد شریف این قرارها چند وقت دیگه یه کارمند بشه ادب و تربیت نداشته باشه میشه یه کاسب یه کارمند یا هرچی یه بی ادب واقعی که برا پدر ومادر خودش ارزش قائل نیس.پدر ملت بااین نسل بی ادب در میاد

        2. توازکجامیدونی دانش اموزرو کتک زده !ازاینجور پدرها اون دانشاموزانی که معلم روکتک میزنن بارمیاد. اینهابچه هاشون جاشون تومدرسه نیست که جاشون توطویله است. بیشعور ابروی هرچی ترک ه برده.

        3. چه بی احترامی کرده؟گاهی دلسوزیهای پدرانه معلمان نسبت به دانش اموزان برای اولیا از روی احساس و عواطف بد تعبیر میشه در حالیکه خود اولیا گاهی خیلی بدتراز اون رو روی فرزندانشون اعمال میکنند. واقعا معلمان خیلی مظلوم شدن

        4. ای‌قربونت.والله‌‌معلم‌بچه‌منو‌‌بزنه‌‌‌ راهی‌ای‌سی‌یوش‌میکنم.باید‌معلم‌های‌ که‌دست‌بزن‌دارن‌اعدام‌بشن

      1. این بی حرمتی ها باعث دارد خوب درکت شود آتش زیر خاکستر دارد شعله ور میشود.مردم خسته شدند ولی نباید به همدیگر بی احترامی کنند .البته رفتار اولیا بسیار زشت بود.

    1. خدارو شکر که معلم هایی هستند از جنس طلا واقعا ایشان معلم هستند دوردبرتوای معلم بزرگوار هرچند شایسته نبود ولی به ما به عمل یاد یادی سلام معلم

    1. به خدا جامعه ای معلم اش چنین سیلی می خورد رو به زوال است. شکسته شدن حرمت و جایگاه معلمی آینده جامعه را به نابودی خواهد کشاند. البته متاسفانه سالهاست ارزش و حرمت معلم در این جامعه آسیب جدی دیده است.

    2. چرا رسانه ها این حرکت زشت و ناپسند ضارب سیلی را محکوم نمی کنند ….. باید فاتحه آموزش و پرورش را با این حرکت زشت و ناپسند خواند؟ چه توقعی هست که فرزندان این نسل و بوم قوانین را رعایت کنند و احترام نسل بزرگتر را داشته باشند .وزیر محترم آموزش و پرورش کجا دنیا سراغ دارید با قشر جامعه فرهنگی چنین برخورد شود.چرا از شان و جایگاه جامعه فرهنگی دفاع نمی کنید.

  4. متاسفانه وقتی در جامعه از تادیب معلم دانش آموز را کلیپ های مختلفی بخش می شود، جایگاه معلم پایین می آید.
    قبلا معلم جایگاه پیامبری را در بین امت داشت.
    معلمان نیز با برخی رفتار ها در تضعیف این جایگاه کمک کردند.
    حد اقل حرمت معلمان را حفظ کنید

  5. کجایند اون هنرمندانی که برای اون ناظم که موی دانش آموزان را کوتاه کرد توییت زدن الان خودی نشان دهند

  6. وقتی کله می تراشی گلد توی شکم بچه مردم میزنی توهین میکنی به دانش آموز در جمع آخرش برمیگرده به خودت ،این قانون طبیعته

  7. سلام کجایند آقایان وزارتخانه آموزش و پرورش که برای خودشیرینی به دیدار دانش آموزی که موی سرش قیچی شده می روند و دلجویی می کنند ولی برای دفاع از همکار خود نیامده اند و روزه سکوت گرفته اند باز برای خودشیرینی در نزد اولیا و کجایند مسئولین صدا و سیما و سایر نهادها که آن فیلم را هزاران بار از بخش های مختلف خبری از جمله 20:30 پخش می کنند برای کوبیدن و بردن آبروی معلمان چرا این بار خفه خون گرفته اند

  8. همه نباید بچه تولید کنند از این مثلا پدر با این دهن چی بعدها میخواد تحویل جامعه بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. وقتی مدیر و ناظم نتوانند به دانش آموز در خصوص موی سر تذکر بدهند و مجبور به استعفا بشوند باید منتظر چنین حوادثی بود چرا باید به مدیر و ناظم و معلم در جامعه ما چنین توهینی بشود؟ مگر نه اینکه “معلمی شغل انبیاست” چرا روسای آموزش و پرورش هیچ اظهارنظری نمی کنند؟

    1. باید دید مقصر کیه و حق با کیست ما پشت صحنه قرار داریم نمیدونیم جریان از چه قراره پس قضاوت غلط نکنیم

  10. خاک بر سر این پدر که مقابل چشم فرزندش وسایر دانش اموزان این کار قبیح را انجام داد باید بااو برخورد قانونی صورت بگیرد شاید از این سیلی بدتر هم به زن وفرزندش بزنه

  11. مردمی که طبق مطالعات جامعه شناسی ذاتا خودکامه هستند و غارتگر، وقتی که فشارهای اقتصادی فجیع هم بر آ«ها وارد می شوند قاعدتا خشونتگرا و پرخاشجو هم می شوند. این نمونه آن است. عوامل بسیاری وجود دارد که این رفتار نمایانگر می شود. دولت و حکمرانی هم بی تقصیر نیست. آفرین بر آن معلم صبور

  12. عجب جامعه ایی شده بیچاره این معلم ها با اون حقوق کم و با اون دلسوزی جوابش سیلیه واقعاً ؟

    خجالت هم نمیکشه با اون سن و سالش درگیر میشه

    تازه با یه سیلی هم دلش خنک نمیشه

  13. متاسفانه این حرکت ناشایست توسط پدر دانش آموز به این شخصیت محترم نشان از فقر فرهنگی کشور می باشد این رفتار ناشایست ، آموزش و یادگیری برای حل مسئله امور زندگی فرزندان ما در آینده خواهد بود . قطعا فرزندان ما در آینده حرکتی بسیار ناشایست تر از این رفتار را انجام خواهند داد . امیدوارم متولیان آموزشی کشور برنامه ای بلند مدت برای بهبود رفتارهای خشونت آمیز برخی از هموطنان برنامه ریزی نمایند .

    1. اون پدر دانش آموز که سیلی به صورت ناظم میزنه،حتما داره عقده های کودکی خودشو خالی میکنه،وحتما جیببش پرپوله که طلبکارانه برخوردمیکنه،وگرنه برفرض که بچه وحشی تو تنبیه شده باشه،میری حراست آموزش وپرورش وشکایت می کنی،

    1. احسنت به شما. قضاوت نکنید ما که نمی‌دونیم سر چه موضوعی دعوا گرفتن . ظاهراً مشخصه که حق با پدر دانش آموز هست وگرنه ناظم مدرسه ساکت نمی موند از خودش دفاع می کرد.وقتی دانش آموز از معلمش کتک میخوره ازش عذرخواهی میکنید که به ضرر معلم تموم نشه ،حالا که معلم کتک خورده می‌خوایین کار به قانون بکشه

  14. ته مملکت درومده بابا اینا که دیگه سن پدر بزرگ رو دارن اصلاروز معلم توی مدرسه چی می خوان مگر مدرسه قانون نداره یعنی چی به هر بهونه دست کشی میکنن همه روانه مدرسه میشن .

  15. این پدر دانش آموز نیست . من یک معلم هستم و در کرج کار می کنم.
    ایشان معاون مدرسه شهید شهسواری هستند و ضارب یک دلال ملک است که در اعتراض به صدای بلندگو وارد مدرسه شده و با معاون درگیر می شود.
    معاون مدرسه از ایشان گذشت کرده است متاسفانه

    1. ایول به شماکه حقیقتوگفتید.این روزام‌هرصحنه ای میشه زودپایینش مینویسن معلم یکی روکتک زده یااینکه یکی معلموکتک زدخ

  16. جامعه تهی شده از فرهنگ هم‌زیستی و هر کس هر کاری دلش بخواد انجام می ده، یک روز معلم دانش آموز رو تنبیه بدنی می کنه روز دیگه ولی دانش آموز تو گوش معلم می‌زنه

  17. صدا و سیما میلی کجاست؟
    لعنت بر صدا و سیما وقتی یک معلم طبق وظیفه شرعی و قانونی با یک کودک هم برخورد می کنن توی بوق کرنا میکند و زمین و زمان به هم میدوزد .الان کجا تشریف دارن؟
    خاک بر سر این سازمان میلی

  18. اون مرد بی ….. دق و دلی کجا را سر معلمان شریف در می اورد؟؟؟؟
    بشکند دستی که به روی معلمین زحمتکش و دلسوز جامعه بلند شود.
    اگر چه حیطه ی علم و فرهنگ متولی ندارد
    و گرنه نیبایست از طرف مدعی العموم این شخص بازداشت شود.

  19. گاهی زین به پشت و
    گاهی پشت به زین
    داستان را بررسی کنید و اطلاع رسانی کنید
    هردو سن وسالی دارند بعید است بی جهت درگیر شده باشند
    این فرد هم که سیلی میزند بیشتر شبیه پدربزرگ ها است تا پدر

    درضمن
    درس بگیرید فرزندان ایران را در مدرسه به زیر مشت و لگد نگیرید
    درضمن فرد خاطی هرکدام که باشد باید رسمأ عذرخواهی کند
    و
    فرد ضارب هم باید مجازات شود چون در مدرسه که محل کسب علم و دانش و فرهنگ است دست به یک حرکت غیره اخلاقی زده
    یاعلی

  20. مرده شور شغل معلمی ببره دراین دور وزمانه که هم ازدانش آموز مشقت ببینی هم از اولیای دانش آموز چک وفحش ببینی درجامعه هم که اعتبا ری نداری. گذشت آن سالهای دور که معلم ارج وقرب داشت.خودم معلم بودم که میگما ۱۸ ساله که بعداز۳۰ سال خدمت بازنشسته شده ام.

    1. اگه حتی حق با ولی دانش اموز بود نباید این کار ناجوان مردانه میکرد و در حضور مردم حاضر دزر صحنه این وقاحت را میکرد

  21. عجب پدر با ادبی بچش چی بشه من معلم نیستم اما علم رو از معلم یاد گرفتم حتی اگه بدوخشن بود .درود برشرافت واز خود گذشتگی معلمان باور جود حقوق کم با روح وروان خودشون بازی میکنن بااین نسل باادب…

  22. ووقتی پدر این طور میشه، پسرش مثل اون دانش اموزدر کلاس میشه که بجای درسخوندن ادای شتر دیوانه رو در میاره

  23. چرا قانونی وضع شده که معلم می‌ترسه دانش‌آموز. را تنبیه یا توبیخ کنه و این دانش‌آموزان و اولیائ شون جرات پیدا کنند که به معلم جسارت کنند و این ضعف قانونگذاری ماست.
    باز هم دوره قدیم بهتر از الان بود، در هر صورت احترام معلم واجب است

    1. سلام
      فقط میتونم بگم خدا رحم کنه بهمون
      با این وضعیت
      خیلی وقت ها سکوت باعث ایجاد تفکر در انسانهاس

    2. واقعا متاسفم جامعه ماداره کجامیره دانش آموزان واولیامحترم این سیلی که این اقاخوردفردابچه هاتون به شماهم میزنن بااین روش تربیت

  24. سلام ب عزیزان، والا دور از بعضی از دوستان متأسفانه احترام به بزرگتر چ مقصر یا غیر مقصر از طرف نوجوانان مملکت ما داره از بین میره، بدون شک این دانش آموز عزیز بد جوری تومخ معلم رفته ک معلم عزيزمان از کوره در رفته، والا زمان ما جرات نداشتیم ک به بزرگتر از خود یا معلمانمان بی احترامی کنیم ولی متأسفانه این دوره………

  25. باسلام متاسفام که جامعه به کجا میرود؟این رفتارها تمامی حاکی از بی کفایتی مسولین میباشد.زدن سیلی به گوش معلم خیلی معنی دارد!!! این بی قراری که امروز شاهد یک قسمت بسیار کوچکی از آن هستیم مستقیمآ به برخورد روحیات وخلق وخوی رفتاری که تحت فشارهای مختلفی هستند.جامعه امروز ما شدیدآ نیازمند به تغییر فرهنگ رفتاری دارد!!!

  26. برخی از نظرات طوری بود که انگار میخواید شورش راه بندازید
    چه خبره این همه فحش
    اگه رسانه های غربی وارد ماجرا بشن ودخالت کنن
    کشور مسخره میشه
    البته در بین شما ها شاید باشند کسانی که از طرف غرب باشن و بخوان جدایی و فتنه راه بندازن
    لطفاً ادب را رعایت کنید

  27. هیچ قضاوتی در این موضوع نمیکنم اما پسر من کلاس سوم هست معلم که سن بالایی هم دارد چند بار است که به سر بچه من زده یا سیلی زده به صورتش رفتم پیش مدیر مدرسه در جواب من گفت من از بچه ها سوال کردم گفتن که نزده خوب معلومه بچه های دیگه بخاطر این که میترسن میگن نزده در آخر میگه به هر حال من بامعلم صحبت میکنم ولی فایده‌ای نداشت.بعضی از معلمها واقعا تو زمان قدیم موندن فکر میکنن هنوزم زمان دهه شصته که هر تنبیهی خواستی بکنی .تنها حرفی که به مدیر گفتم .شما پشت همدیگه هستی و حق ناحق سرتون نمیشه.

  28. احتمالا ناظمه مثل اون ناظم دو سه سال قبلیه که به چند دانش‌آموز تجاوز کرده بود و هیچ کارش هم نکردن

  29. اگه درگیری لفظی بود باز یه چیزی
    اما تو دعوا حلوا خیرات نمی‌کنند شخص معترض میتونست تذکر بدهند . من خودم همسایه یه دبیرستان پسرانه ودو مدرسه دخترانه هستم همیشه نسبت به مسائل این مدرسه ها واقفم سرو صدا وصحبتهایی که از بلندگو می‌شنوم ناراحتم میکنه. خدا به آدم عقل داده راه درستو انتخاب می‌کنم سعی میکنم با مراجعه به اونجاو دیدار با مسول مربوطه به مشکلی یا موارد بوجود آمده کمک کنم. خداخیرتان دهد
    (خانمی هستم خانه دار دیپلمه ومادر دو فرزندکه زندگی وآینده فرزندان سرزمینم برایم دقدقه اس)

  30. نوش جونش..حق اون معلم بی تربیت بود ..شک نکن چیزی گفت که پیرمرد از کوره در رفت و ادب کرد اون معلم رو ..دستمریزاد پدر بزرگوار 😊😊

  31. چطور معلما دانش اموز رو کتک میزنن چیزی نیست وعادی شده ولی یه سیلی به معلم زدن جرم محسوب میشه اگه قرار رسیدگی بکنن هر دو مورد جرم محسوب میشه. …معلم هم حق نداره دست روی دانش اموزی که دوسال تو خونه بوده وحالا یه دفعه حضوری باید بیادبلند کنه وکتک زدن دانش اموز هیچ معنایی نداره پس وزیر اموزش باید به هر دومورد رسیدگی کنن

  32. موضوع هرچه بود نمی بایستی درحضوردانش آموزان معلم ویاناظم ویامدیرمدرسه راسیلی میزد . میبایستی شکایت می کرد . این خاطی بیسواد حتمابایستی درحضورهمان دانش آموزان شلاق بخورد

  33. مگه دیگه ارزشی برای علم و معلم مونده؟ وقتی معلم با مدرک لیسانس و ۲۶ سال سابقه دریافتیش کمتر از شش میلیون تومان باشه، دیگه چه ارزشی؟ شعار که شکم سیر نمیکنه،شعار که مسکن و پوشاک و خوراک نمیشه، آن هم وقتی کمتر از تو در اداره دیگه سه برابر تو حقوق بگیره.

  34. چرا هر چی دروغ،تهمت و افترا هست از طریق نشریات و رسانه‌ها پخش میشه، چرا کسی با این افراد برخورد نمیکنه چرا قبل از اینکه واقعیت را بفهمند هر چی که به نظرشان می‌رسد می نویسند

  35. بعضی از معلم ها حقشون هست چون بچه هارو شکنجه می‌دهند درس بلد نیس چرا به سراچه میزنن که سردرد بگیره

  36. عزیزان اول بدونید ماجرا چی بوده؟ یه معلم کرجی توضیح دادن.اگه شما جای اون معلم بودیدوبقول خودتون باهاش درگیر میشدید .بعد همین شما پدر اون معلم رو درمی اورید که چرا تو محیط اموزشی مدرسه و…. اینکارو کرد.بله متاسفانه هر روز از عزت واحترام معلمین وکارمندان کاسته میشه و به ادماهای که یک شبه به جای میرسن بها شخصیتی میدن که نتیجه ش میشه همین.

  37. خدارسان ذاکری شماها فکر می کنید نقصیر معلم هست یا کسی که سیلی به معلم زده من می گم هیچ کدام تقصیری ندارندشما باور نمی کنید فرهنگ جامعه ما متاسفانه ضعیف است ما سالهاست که از این موضوع رنج می بریم اگر فرهنگ کشور ما ضعیف نبود کار ما به اینجا ها کشیده نمی شد همه چیز یاد گرفتیم کسی به ما یاد نداد داخل صحنه روگاریاد گرفیم متاسفانه ما حرف ازتمدن فرهنگ میزنیم وقتی بزرگان انجام ندن ما یاد نمی گیریم وقتی فرهنگ جا می افتد که همه چیز سرجای خود قرار بگیرددرجامعه ایی که قطب مثبت ومنفی داشته باشد حتما جرقه ایی هم هست جامعه یا منفی باش یا مثبت وگر نه مثبت درمنفی منفی درمثبت خیلی رادیکال دارد والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا