خبر ویژه

شهریه‌ای که مدرسه از شما خواسته چقدر است؟

در روزهایی قرار داریم که بازار ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آتی داغ است و والدین در تب و تاب یافتن مدرسه خوب برای فرزندان خود هستند.

مدرسه آنلاین- در این میان موضوع افزایش شهریه مدارس غیر انتفاعی و نیز دریافت شهریه غیرقانونی توسط مدارس دولتی اکنون به یکی از مباحث داغ تبدیل شده است.

اینجا بنا داریم از شما والدین گرامی بپرسیم که اگر فرزند محصل دارید، نوع برخورد و نیز شهریه ای که مدرسه مورد نظر از شما طلب کرده اند را جهت اطلاع ما و دیگران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

پرسش اصلی: 

اگر فرزند محصل دارید، نوع برخورد و نیز شهریه ای که مدرسه مورد نظر از شما طلب کرده است را چگونه ارزیابی می کنید؟

(از انتشار کامنت های فینگیلیش و حاوی توهین معذوریم) 

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. والا معلوم نیست دارن چیکار میکنن مدرسه مسر من برای پایه دوم حوالی میدون 7 تیر 32 تومن گرفته

    1. سلام پسرم من رفته مدرسه غیرانتفاعی کلاس سوم ابتدایی میگه پارسال بوده ۸ملیون سیصد۳۰درصدمیخواداضافه بشه چه خبرلطفاپیگیری کنید

  2. سوالتون بصورت اصولی مطرح نشده! شهریه مدارس دولتی؟ غیر انتفاعی؟ تو قانون آموزش رایگان داریم ولی بچه ما مدرسه دولتی میخونه ولی 2 میلیون تومان میخواهند. توی منطقه 6 آموزش و پرورش تهران. اگر آموزش رایگان ملاک هست پس هریه چیه؟ اگر اجباری و قانون شده، خوب رسید ثبت نام و پرداخت بدهند و بگویند این پول بایت ثبت نام اخذ شده. چرا همه چیمون دروغ و شعار شده. چرا آموزش رایگانی که قبل از انقلاب داشتیم به این روز افتاده؟ متاسفم برای اینکه با شعارهای انقلابی به این نقطه از بی اخلاقی رسیدیم.

  3. ثبت نام کردن بچه ها واقعا درد سر بزرگی شده برای والدین توی این شرایط بد اقتصادی مدرسه های دولتی که اصلا رسیدگی نمیکنن و معلمهای که بفکر تنها یزی که نیستن درس و مشق و اهمیت نداره براشون و سطح علمی واقعا پایین تدریس معلمهای از یک طرف و مدرسه های غیر انتفاعی هم با شهریه های سر به فلک کشیده بدون هیچ گونه کنترلی از سوی دولت هر جور که دوست داشته باشن شهریه را اعلام میکنن بعداز گرفتن شهریه تازه به اون حرفهای که خودشون زدن هم عمل نمکنن یعنی شده دکان بعضی ها

  4. این بازی مال همه دولتهایی که بعداز دولت اصلاحات اومدن شروع شده،جلو دوربین تلویزیون وخبرنگارهای سایتها و روزنامه ها میگن مدارس دولتی هر مدیری پول بگیره تخلف کرده گزارش کنید پدرشو درمیاریم میریم مدرسه میگن این پول خودیاری و کمکهای مردمی هست اگر پول ندی یه بهونه میارن که تو محدوده نیستی یا ظرفیت پر شده دیگه جا نداریم دستت هم به هیچ جا بند نیست مگه اینکه تو آموزش پرورش منطقه یه آشنا داشته باشی سفارش کنه

  5. از اونموقعی که پوز اومد تو مدارس دیگه اموزش معنایی نداره و معلما بیشتر فکر حساب کتابن تا اموزش.
    یه همسایه داریم معلمه تو مدرسه که پوز دستشه و پول جمع میکنه تو مجتمع هم همین عادت رو دنبال میکنه هر از چند گاهی بدلایل مختلف باید بهش پول بدیم.

  6. یکی از معروف ترین مدارس تهران، حوالی بلوار مرزداران
    بدون سرویس رفت و آمد
    پایه دوم ابتدایی

    36 میلیون تومان ناقابل !!!

  7. سلام من امسال برای ثبت نام فرزندم 23 میلیون دادم البته بدون سرویس
    ولی خب آنچنان هم که می گن بد نیست به هر حال هر چقدر پول بدی اش می خوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا