چیستانکیست؟

سجاد غریبی کیست؟

سجاد غریبی ورزشکار کشتی کج و بوکسور و پاورلیفتینگ ایرانی در 28 آذر 1370 در اهواز به دنیا آمده و بزرگ شده شهر بوشهر و مقیم همین شهر است.

مدرسه آنلاین- سجاد غریبی معروف به هالک و هرکول ایرانی، با قد 188 سانتی متر و وزنش 155 کیلو.گرم، در رشته بازرگانی تحصیل کرده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بازرگانی می باشد. وی توانایی بلند کردن وزنه برداری 175 را دارد.

شروع فعالیت ورزشی
سجاد غریبی با هیکل درشت و غول مانند و فیزیک منحصر بفرد و شباهت بدنی به هالک شخصیت سینمایی هالیوود به هالک معروف شده است. او که در رشته های پاور لیفتینگ و بوکس و کشتی کج فعالیت می کند، از سال 86 وارد ورزش حرفه ای شده و به طور جدی این رشته های ورزشی را دنبال می کند. غریبی رشته پاورلیفتینگ را در سال 88 و بدنسازی را در سال 93 آغاز کرده است.

کاهش وزن
وی نه سال در پارولیفتینگ فعالیت دارد و به دلیل انجام رشته ورزشی بوکس و فشار زیاد به کبد مجبور شد وزنش را از 188 یه 155 کاهش دهد.

نام نویسی برای مدافع حرم شدن
سجاد غریبی در زمان جنگ با داعش در عراق و سوریه برای مدافع حرم شدن و اعزام به سوریه ثبت نام کرد و گفت قصد دارد برای نابودی داعش و دشمنان به سوریه اعزام شود.

جوایز و افتخارات ورزشی و جهانی
سجاد غریبی در سال 89 موفق شد قوی ترین مردان سراب شود و مدال طلا را کسب کند. وی هم چنین در مسابقات کشتی کج آمریکا شرکت کرد و در مسابقه WWE با افراد و چهره های معروفی مانند تریپل اچ و براک لزنر روز آزمایی کرده و با این چهره ای مشهور دنیای کشتی کج مسابقه بدهد و در این مسابقه با غلبه بر حریف خود توانست مقامی برای خود کسب کند.

رجزخوانی مارتین فورد برای سجاد غریبی
مارتین فورد که به ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته و قرار است به زودی در یک مسابقه بوکس به مصاف سجاد غریبی ، ملقب به هالک ایرانی برود، شکست قاطعانه حریفش را وعده داده است.
فورد و غریبی در روز ۲ آوریل مصادف با ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 لندن برابر هم مبارزه خواهند کرد. این مبارزه یبزرگ که قرار بود خیلی قبل تر و در سال ۲۰۱۸ انجام شود حالا در آوریل ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا