شعر و داستانکتابخانه

رمان معمایی گودال

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «گودال» نوشتۀ پیان هه یانگ، در حوزۀ رمان معمایی وارد کتابفروشی ها شده است. این رمان را محمد عباس آبادی ترجمه کرده و نشر کتابسرای تندیس در 168 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «در این رمان پرتنش و گیرا از یک ستاره نوظهور ادبیات کره ای، اوگی پس از ایجاد یک تصادف رانندگی ویرانگر که جان همسرش را گرفت و او را فلج و بد شکل به جا گذاشت، از کما بیدار شده است. سرایدار او مادرشوهرش است، بیوه ای که از دست دادن تنها فرزندش غمگین است. اوگی مورد بی توجهی قرار می گیرد و در تختش تنها می ماند. دنیای او به اتاقی که در آن دراز کشیده است کوچک می شود و خاطراتش از رابطه پریشان با همسرش، زنی حساس و باهوش که تمام اهداف زندگی اش را خنثی کرده بود به جز یکی: کشت و کار باغ مقابل خانه شان. اما به زودی اوگی متوجه مادرشوهرش در باغ متروکه می شود که آنچه را که همسرش برای کاشت آن زحمت کشیده بود از ریشه ریشه کن می کند و با وسواس حفر چاله های بزرگتر و بزرگتر می کند. وقتی از او پرسیده می شود، او فقط پاسخ می دهد که دارد کاری را که دخترش شروع کرده به پایان می رساند.»
.
پیون هی یونگ (زاده 1972) نویسندۀ کره جنوبی است. او مدرک کارشناسی خود را در نویسندگی خلاق و مدرک کارشناسی ارشد خود را در ادبیات کره ای از دانشگاه هانیانگ دریافت کرد. پیون پس از دریافت این مدارک به عنوان کارمند اداری مشغول به کار شد و بسیاری از کارمندان اداری در داستان های او حضور دارند.

رمان «گودال» را می توانید از ایرانکتاب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا