شعر و داستانکتابخانه

رمان دختری که تام گوردن را دوست داشت

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «دختری که تام گوردن را دوست داشت» اثر استیون کینگ در حوزۀ رمان منتشر شده است. این کتاب را عاطفه ابراهیم نژاد ترجمه کرده و نشر نون در 224 صفحه منتشر کرده است. این رمان به بهترین شکل ممکن می‌تواند به‌عنوان اثری هیجانی روان‌شناختی طبقه‌بندی شود. تنها چیز عجیب این اثر این است که این رمان از دیدگاه یک دختر ۹ساله روایت می‌شود.

در معرفی این کتاب آمده است: «تریشا مک فارلند 9 ساله با مادر و برادر بزرگتر خود به پیاده روی می رود. در طول مسیر مادرش دائما با برادر بزرگترش بحث می کند. تریشا از شنیدن حرف های آنها بیمار است، بنابراین برای داشتن برخی از حریم خصوصی از مسیر دور می شود. سپس او متوجه می شود که نیاز به آبگیری دارد بنابراین حتی بیشتر به جنگل می رود. او فکر می کند تا زمانی که صدای گردشگران دیگر را بشنود نمی تواند گم شود، اما این یک اشتباه بزرگ است. همانطور که او در حال بازگشت به مسیری است که متوجه شده است که هیچ تصوری از کجاست، بنابراین شروع به جستجوی راه درست می کند، اما حتی بیشتر به جنگل عمیق می رود.

آن زمان است که مبارزه او برای بقا آغاز می شود. او فقط با کمی منبع غذا و آب سعی می کند در جنگل زنده بماند. تنها شرکتی که او دارد یک رادیو واکمن است که در آن به تیم بیس بال مورد علاقه خود، red sox گوش می دهد. آیا زنده ماندن در جنگلی که چیز خطرناکی در سایه ها پنهان شده و تماشای هر حرکتی که می خواهد گلو را از هم بپاشد، کافی خواهد بود.»

کتاب «دختری که تام گوردن را دوست داشت» را می توانید از ایرانکتاب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا