تربیتیچند رسانه ایخبر ویژه

دعوای وحشتناک دانش آموزان دختر در خیابان

اگرچه انتشار کلیپ های عجیب و غریب و بعضاً ترسناک از مدارس کشور پیش از این نیز مسبوق به سابقه بود، اما پس از بازگشایی مجدد مدارس در سال جدید شمسی انتشار این کلیپ ها روند صعودی و معناداری داشته است.

مدرسه آنلاین- بدون شک انتشار گسترده و ترسناک کلیپ های غیرمعمول از مدارس کشور یک پیام خطر جدی است که مسئولان و متولیان ارشد آموزش و پرورش کشور نباید نسبت به آن بی تفاوت باشند.

در واقع این کلیپ ها که به نوعی بیانگر تنزل اخلاق و تشدید خشونت در مدارس کشور است، ریشه و عواملی دارد که اگر بازخوانی و آسیب شناسی نشود و برای حل آن چاره جویی نشود، در آینده جامعه را با مشکلات جدی رو به رو خواهد کرد.

جدا از کلیپ هایی که پیرامون دعوای دانش آموزان پسر در فضای مجازی منتشر می شود، در یکی از تازه ترین کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی چند دختر دانش آموز با یکدیگر دعوای شدیدی می کنند و به ضرب و شتم یکدیگر مشغول هستند.

نکته قابل تأمل اینکه در این میان چند پسر نوجوان نیز حاضر هستند که در حال تحریک دانش آموزان دختران برای ادامه دعوا و زد و خورد هستند.

اتفاق به غایت تلخ و تأسف باری که در واقع زنگ خطری نسبت به افول اخلاق و تشدید خشونت در فضاهای آموزشی کشور تلقی می شود و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

نوشته های مشابه

‫35 دیدگاه ها

  1. حالا برید ببینید دعواشون سر چی بوده. این یکی لابد به کراش! و رل و دوست پسر! اون یکی چشم داشته. مثل هلیا قمه کش!

  2. الکی رو جوانهای مردم عیب نزارید.یعنی اگه چادر بپوشه یا هیئت بره یا از اون خرخون ها باشه یا آرزوی رفتن به دانشگاه شریف،امیرکبیر داشته باشه میشه انسان درست حالا طرف آزاد بوده،جوانهای غریبی رو دیده از اون سبک زندگی خوشش اومده تصمیم گرفته اینجوری زندگی کنه.

    1. بله قطعا اگه این مواردی که ذکر کردی مثل چادر و درس خون بودن بر روی شخصیت دختر اثر داره و مانع می شه و اون رو از نظر عقلی بزرگ می کنه میگی نه امتحان کن

    2. دوست محترم آزادی عقیده و بیان با آزادی عمل فرق داره ، آزادی در هر جامعه ای در چهارچوب قانون صحیح هست ، شما داری از اون طرف بام میفتی ، طرف دوست داره لاتی زندگی کنه اومد کشید زیر گوشت حق اعتراض نداریا !!! این درسته ؟؟؟؟

  3. یا کامنت رو کامل بزارید یا اصلا نزارید. نه اینکه من یه چیزی بزارم شما 8 خط ازش حذف کنید یه خط اولش رو بزارید. این خودش نشون میده شماهم احتمالا در کودکی یه چیزی مثل همین آل وحوش بودید وگرنه اگر ادب و شخصیت داشتید کامنت دیگران رو مصادره نمیکردید. حیف وقتی که بخواد صرف کامنت گذاشتن و بازدید از سایت شما بشه

  4. چيزي كه الان نوجوانان را تهديد مي كند عدم توجه به نماز و قرآن هست. موجوداتي در جهان هستند كه انسانهاي بي دين را تسخير مي كنند. و ديگر بچه خودش نيست. اگر براي دختر خودم پيش نيامده بود اين مطلب را مسخره مي پنداشتم.

  5. دمش گرم از این کلیپها وفیلمها بیشتر نشان بدهید لااقل برای اینها هم بهانه گریه کردن برای اوضاع داشته باشیم ؟

  6. پدر مادر بدبخت دنبال معیشت اولیه هستن و وقتی برای تربیت و… ندارن.
    اوضاع معیشتی و گرانی تاثیر خودرا بر همه جنبه های زندگی گذاشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا