شعر و داستانکتابخانه

داستان من، گاستون، تشکر می کنم در بازار کتاب کودک

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «من، گاستون، تشکر می کنم» اثر اورلی شین شوشین در حوزۀ داستان حیوانات برای کودکان منتشر شده است. این کتاب را ناهید درودیان راد ترجمه کرده و انتشارات پرتقال در32 صفحه منتشر کرده است.

در خلاصۀ کتاب آمده است: «گاستون برای تعطیلات رفته پیش پدربزرگ و مادربزرگش. به او حسابی خوش می‌گذرد و از اطرافیانش هدیه و چیزهای مختلف دریافت می‌کند. اما هر بار یادش می‌رود که از مهربانی دیگران قدردانی کند و بگوید متشکرم! گاستون باید تمرین کند و این مهارت را به دست بیاورد.»

اورلی شین شوشین متولد پاریس، به مدت 10 سال در انیمیشن به عنوان انیمیشن ساز کار کرد. سپس او عاشق روش درمانی نفس شناسی شد که آن را مهربان و خیرخواهانه می داند. وی که قبلاً دارای اطلاعات و ارتباطات کارشناسی ارشد در سوربن نوول با ماژول روانشناسی کودک بود، به مدرسه رفت تا یک دوره را در مؤسسه آموزش روانشناسی در پاریس دنبال کند. مجموعه داستان های گاستون برای کودکان از جمله، «من گاستون بداخلاق هستیم»، «من گاستون خوشحال هستم»، «من گاستون عصبانی هستم» و … از آثار شوشین است.

کتاب «من، گاستون، تشکر می کنم» را می توانید از نشر پرتقال تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا