جدیدترین اخبار

خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان به پیش از بازنشستگی معلمان می رسد

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تهیه طرح‌هایی برای ارائه خدمات به فرهنگیان حین خدمت هستیم.

مدرسه آنلاین- جواد نوری مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان؛ درباره ارائه خدمات حمایتی صندوق به فرهنگیان اظهار کرد: برخی می‌گویند طبق اصول حرفه‌ای و اساسنامه صندوق نمی‌توان در دوران فعالیت و پیش از بازنشستگی به معلمان خدمات ارائه کرد در حالی که اینگونه نیست و امروز اقتصاد دنیا بر پایه خدمت است.

وی افزود: خدمات مختلفی را می‌توان برای ارائه به فرهنگیان طراحی کرد تا باعث رضایت آنها شود در این رابطه در حال پیگیری هستیم تا طرح‌های خدماتی از جمله طرح «هزار روزه فرزندان» که 9 ماه قبل از تولد و تا پایان هزار روز زندگی را در برمی‌گیرد طی مذاکره با بنیاد زندگی به نتیجه برسانیم. همچنین طرح‌هایی برای تأمین جهیزیه فرزندان فرهنگیان، کالای دیجیتال به ویژه موبایل و لوازم خانگی مدنظر است؛ هم اکنون بسیاری از کشورهای دنیا همزمان با ارائه خدمت کار اقتصادی نیز انجام می‌دهند و 80 درصد اقتصاد دنیا به سمت خدمات حرکت می‌کند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان متذکر شد: این موضوع را با شرکت‌های تولیدی و خدماتی پیگیری می‌کنیم و امیدواریم طی ماه‌های آینده قراردادها را منعقد و اطلاع رسانی کنیم.

نوری درباره ارائه خدمات بیمه‌ تکمیلی به فرهنگیان گفت: در حال بررسی هستیم تا سبدی از خدمات حوزه سلامت را به فرهنگیان ارائه دهیم البته در فاز نخست شامل حال همه آنها نمی‌شود و با اولویت بندی کار پیش می‌رود.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ، چرا برای پاسخگویی به پرسش ها شماره تماس ارائه نمی‌شود؟
    اگر معلم یا خانواده معلم متوفی در رابطه با
    صندوق ذخیره فرهنگیان (سوالی یا مطالبه و یا انتقادی) داشته باشند ،به کجا میتوانند مراجعه کنند و یا اينکه از طریق چه شماره تلفنی ، امکان برقراری ارتباط با مدیر و مسئول مستقیم صندوق ذخيره فرهنگیان وجود دارد؟
    خواهشمندم راهنمایی بفرمائید، زیرا با مراجعه به اداره مربوط در شهرستان و حتی مراجعه و پیگیری های متعدد در اداره آموزش و پرورش استان ، هم هیچ مسئولی پاسخگو نبوده است . سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا