خبر ویژه

حداقل 30 میلیون؛ هزینه تحصیل دانش آموزان در تهران

 همزمان با بازگشایی مدارس، موضوع هزینه تحصیل دانش آموزان نیز برای والدین به یکی از دغدغه های جدی تبدیل شده است.

مدرسه آنلاین- بررسی ها نشان می دهد که والدین برای فراهم کردن شرایط حداقلی برای دانش آموز خود در شهری مثل تهران برای تحصیل در یک سال حداقل به 30 میلیون تومان پول نیاز دارند.

این در شرایطی است که آنها بخواهند و موفق شوند فرزند خود را در مدارس دولتی ثبت نام کنند و اگر فرزند آنها به مدارس غیرانتفاعی برود، هزینه دو تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

ایمنا در همین باره اینوگرافی جالبی تهیه کرده است که در ادامه مورد اشاره قرار می گیرد.

شما والدین عزیز می توانید در بخش نظرات هزینه دقیقی که برای یک سال تحصیل فرزند خود در مدرسه پرداخت خواهید کرد را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

گفتنی است در مدارس دولتی بخش قابل توجهی از هزینه به سرویس مدرسه اختصاص دارد.

 

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

      1. ما فاصله مون تا مدرسه دخترم چهارتا کوچه است بخاطر داشتن بچه کوچیک می‌خواستیم براش سرویس بگیریم که رفت وامدش راحت باشه گفتن ده میلیون میشه 🤐🙄😬🤪منصرف شدم از کجا آوردم آنقدر پول سرویس بدم برای یه مسیر خیلی کوتاه، دم به دقیقه هم که میخوان تعطیل بکنن واقعا زور داره تو این اوضاع،امنیت هم که نیستش دختر بچه است نمیشه ولش کرد تنها بره بیاد

    1. چه منطق چرتی
      بعد لابد سگ بیارن خوبه هزینه نگهداری حیوانات که بیشتر در میاد چرا هیچ مرکزی اعلام نمی کنه هزینه نگهداری حیوانات چقدر میشه فقط بلدید روی فرزند آوری قیمت بذارید

      1. طاهره خانم عزیز، اگر کسی میگه بچه نیارید الزاما به معنی آوردن حیوان خانگی نیست. بنده خودم مخالف حیوان خانگی هستم و بچه هم دوست دارم اما از هزینه های آن می ترسم و از همه بدتر آینده نامعلوم در کشور نابسامان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا