خبر ویژه

جزئیاتی تازه از تیراندازی در یک مدرسه با 3 زخمی

 روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که ناظر بر تیراندازی یک دانش آموز در مدرسه ای در اولاته شرقی در ایالت کانزاس بود.

مدرسه آنلاین- طبق گفته پلیس ایالت “کانزاس” در آمریکا، روز جمعه 2 نفر از کارمندان مدرسه‌ای در “اولاته شرقی” بر اثر تیراندازی یکی از دانش آموزان زخمی شدند. به گفته پلیس این دانش آموز نیز در این تیراندازی زخمی شده است.

کارکنان که در وضعیت پایداری در این بیمارستان بستری هستند، توسط پلیس به عنوان مدیر و افسر منابع مدرسه شناسایی شدند.

 اداره پلیس “اولاته” جمعه شب در بیانیه‌ای گفت: این حادثه تقریباً در ساعت 10:38 صبح به وقت محلی رخ داده است؛ زمانی که افسر منابع مدرسه برای رسیدگی به موضوع اداری مربوط به یک دانش آموز پسر 18 ساله رفته است. دانش آموز ظاهراً با بیرون آوردن سلاح  باعث  تیراندازی شده است و افسر منابع نیز با تیراندازی به او پاسخ داد.

طبق گفته پلیس این دو کارمند در وضعیت پایداری هستند و انتظار می رود مظنون نیز که در حین دستگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود, زنده بماند.

مادر یکی از دانش آموزان این مدرسه پس از تیراندازی و در گفت و گو با رسانه های محلی از اینکه چنین حوادثی در این مدرسه تکرار می شود گلایه کرد و گفت: ما اینجا به چنین اتفاقاتی عادت کرده ایم.

بر اساس اطلاعات بیشتر منتشر شده در این حادثه هیچ کدام از دانش آموزان آسیب ندیده اند.

همچنین مرکز پزشکی منطقه ای اورلند پس از این اتفاق در بیانیه ای اعلام کرد که حال یکی از سه مجروح حادثه وخیم است، اما دو نفر  زخمی دیگر ترخیص شده اند.

اطلاعات بیشتری که در وبسایت www.usnews.com منتشر شده نشان می دهد این مدرسه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مسئولان محلی مشاورانی را برای ارائه مشاوره های درمانی به دانش آموزان به خدمت گرفته است.

گفتنی است بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت kansasreflector.com به صورت متوسط  سالانه بیش از 400 نفر در کانزاس بر اثر تیراندازی جان خود را از دست می دهند و در سال گذشته به واسطه تیراندازی 878 نفر نیز زخمی شدند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا