جدیدترین اخبار

تا هفته آینده شهریه مدارس غیردولتی اعلام می‌شود

رئیس سازمان مدارس، مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از بررسی شهریه مدارس غیردولتی در جلسه امروز شورای نظارت خبر داد و گفت: حداکثر تا اوایل هفته آینده، شهریه مدارس غیردولتی اعلام می‌شود.

مدرسه آنلاین- احمد محمودزاده اظهار کرد: موضوع شهریه مدارس غیردولتی، امروز در شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، نقطه نظراتی درباره شهریه مدارس عنوان شد که تفاهمات انجام شد و قرار شد اعمال کنیم.

محمودزاده با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی تا اواخر این هفته یا حداکثر اوایل هفته آینده اعلام می‌شود، افزود: سعی کردیم تاب‌آوری مردم را در میزان شهریه در نظر بگیریم.

وی گفت: در روزهای تعطیلات عید نوروز، شاخص‌ها را به آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کردیم و آنها با مؤسسان، جلسات کارشناسی برگزار کردند و به تفاهم رسیدند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهریه‌ها در شورای نظارت مناطق و استان‌ها مصوب شده است و بعد از تصویب در این شوراها، در شورای نظارت مرکزی بررسی می‌شود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام طبق معمول مسولان خواب تشرف داشتند مقادیر نقدی وچکهایشان راهم گرفتند.حالا شما بفرمایید غیر قاقونیه کسی پس میده

  2. خدا لعنت کنه شما رو که بر اساس میزان تاب آوری مردم براشون نرخ تعیین می کنید. کی باشه جواب این همه ظلم به مردم رو ببینید.

  3. «رسما شهریه مدارس غیردولتی دوشنبه اعلام میشود.» دیدم اعلام کردید. اخه شما کی قولتون قول بود؟ هان؟

  4. سلام چند نکته و کلام . اولا دولت آمده بار خود را به دوش مردم انداخته درثورتیکه می دانیم طبق قانون اساسی مدارس رایگان است ولی در این مملکت با اعلام اینکه مدرسه دولتی هم داریم دولت کار خود را توجیهی می‌کند و در مدارس غیر دولتی می آیند حداقل ۱۱ میلیون می‌گیرند وبعد قیمت را ۲۲ میلیون اعلام می‌کنند و ازن ۱۱ میلیون اون دزدی است که از جیب مردم می شود . چون یه کلاس زبان می گذارند د حدصفر . و بعد کمک‌های اولیه می‌گذارند که این کار وظیفه دولت است کلا ولی این هم روی دزدی دیگر. و جالب‌تر اینکه مدارس خود را به غیر انتفاعی اجاره می‌دهند بعد آنها هم پولش را از مردم می‌گیرند. یعنی مدرسه خودمان را به خودمان اجاره می‌دهند. و در پایان هم می گویند تا تسویه نکنید کد نمی دهیم که ثبت نام کنید چون دولت باید سهم خودش را بگیرید اینجا شدا گلوگاه. نمونه های دیگر را بگویم . پلیس برابر با پلیس ۱۱۰ . نفت برابر با شرکت های خصوصی. گمرک برابر با انبارهای اجاره ایی . اداره پست خصومتی. را آهن و….. هزاران هزار مورد دیگر که از جیب ملت در آوردند و بعد خودشان شدند سهامدار ومردم شدند گروگان آنها هر کس بیان می‌دارد دروِ می‌گویم شماره است را بدهد تا باهاش مناظره دا شته باشم. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا