چیستانکیست؟

بهاره رهنما کیست؟

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در شهر اراک و بازیگر پرحاشیه ایرانی است که همواره به واسطه اظهارنظر و رفتارهای عجیب خود به ویژه در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران فضای اجتماعی قرار می گیرد.

مدرسه آنلاین- بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است.

وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما به دلیل یک سال جهشی درس خواندن در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد و در زمان بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی با پیمان قاسم خانی ( فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ) آشنا شد و پس از گذشت دو سال و آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج گرفتند. این دو در سال ۱۳۷۳ با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان یک دختر می باشد که نامش را پریا گذاشتند.

نوشته های مشابه

همانطور که اشاره شد همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما را باید در زمره یکی از سیاسی ترین چهره های هنری معرفی کرد که در بزنگاه هایی چون انتخابات سال 1388 و 1392 به طرفداری از نامزدهای خاص روی آورد و دنبال کنندگان خود را نیز به رأی دادن به نامزد موردنظرش تشویق کرد.

پیمان قاسم‌خانی، همسر سابق بهاره رهنما در مورد او دو اظهار نظر معروف دارد:

1-«در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

2- «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم، فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

ویدئوی حاشیه برانگیز

بهاره رهنما چند مدت پیش در یک ویدئو در اینستاگرام درباره وضعیت مالی‌اش گفت: طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم. هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی دست و پایی است.این سخنان رهنما باعث واکنش ها و انتقاد های زیادی به او شد که در آخر حجم انتقاد ها باعث شد که رهنما مخاطب سخنان ویدیو را خودش بداند.

او در مجموعه های تلویزیونی چون سرگذشت (١٣٩٨) شش قهرمان و نصفی (۱۳۹٨) در نقش ژینوس بچه مهندس ٢ (١٣٩٧) بچه مهندس ١ (۱۳۹۷) همسایه‌ها (۱۳۹۵)[۲۲] کشیک قلب (۱۳۹۵) غیرعلنی (۱۳۹۴) خوب بد زشت (۱۳۹۳) در نقش بهاره پژمان (۱۳۹۲) در نقش پریسا خواهر پژمان خداحافظ بچه (۱۳۹۱) چک برگشتی (۱۳۹١) گاوصندوق (۱۳۸۸) مأمور بدرقه (۱۳۸۷) مرد هزار چهره (۱۳۸۶) کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵ بازیگر میهمان) زیر زمین (۱۳۸۵) من یک مستأجرم (۱۳۸۲) پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰) داستان یک شهر ۲ (۱۳۷۹) روشنتر از خاموشی (۱۳۷۸) بازگشت به خانه (۱۳۷۵) بازی کرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اول این یظاهر خانم باید فامیلش را ار رهنما به ره گم کرده تغییر بده – حالا بهار رهنما کیست یک زن بسیار بیچاره که با حدود50 سال سن هنوز نتوانسته عقدهایش را بنوعی مدیریت کنه و هر روز با هر آب و رنگی و به هر قیمتی در صدد داشتن پول بیشتر هست .کاش وقتی را که در اینستاگرام میگذارد قسمتیش را هم صرف معالجه آلام روحیش میکرد طبیعتا وقتی با پز دادن ها با همسر دومش هم به جایی نرسید و زندگی زناشوئی موفقی نداشت که ظاهرا این ازدواج تجاری هم به پایان رسید حالا تاکی میخواهد با حرفهایی که نه عمقی در آن است نه سوادی و وقتی دهان باز میکند میزان معلوماتش هم بسیار سطح پایین هست هم مزید بر علت شده که خیلی راحت با دشمنی با خودش در اثر بدست آوردن مبلغی پول آنچنان بخود غره شد که خودش باعث شد از چشم اکثر مردم بیافتد و متاسفانه یا واقعا نمی فهمد و اطرافیان درستی هم ندارد که بهش تذکر بدهند یا آنقدر له له پول و مطرح شدن دارد که به هر وسیله ای فقط عطش جلوی دوربین مانن را دارد البته امثال این شخص کم در سینمای ایران نداریم که این روزها انگار باهم مسابقه گذاشتن یک در لباس ناجور پوشیدن آن یکی در جلب توجه آقایان این یکی …در هر صورت متاسفانه اینها هنرشان فقط تقلید و خود نشان دادن است و با 3 من گریم و آرایش و لباسهایی که بعضا نه به قدو بالایشان می آید نه شیک هست و فقط جهت تبلیغ است خود را عرضه میکنند که شاید باید از وزارت ارشاد به اینا تذکرات لازم داده شود چون الگوی بعضی از دختران جوان می شوند که به هر قیمتی بخواهند پول در بیاورند و گاهی هم مثل یکی از همین خانمها که با این و آن هراز گاهی دیده می شود و ادعا میکند من تنها نمیتونم باشم و شرعا با طرف دارم معاشرت میکنم ببینیم تفاهم داریم یا نه بعد چند روزی تفاهم حاصل نمی شود و روز از نو روزی از نو!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا