چیست؟چیستان

افسانۀ «فنگ شویی» چیست؟

امروز در مدرسه آنلاین به افسانۀ «فنگ شویی» می پردازیم.

«فنگ شویی»مجموعه از قوانین است که ظاهرا یکی از منابع آن کتاب ای چینگ کتاب تقدیرات می باشد از فنگ شویی برای طراحی خانه ها، کیف پول، محیط کار و امور مختلف دیگر استفاده می شود به شکلی که جریان انرژی مثبت در آن برقرار باشد. فنگ شویی افسانه و هنر قدیمی است که روش های زندگی در محیطی مناسب و موزون را به انسان می آموزد. فنگ شویی مشخص می کند چگونه با استفاده از رنگ های مناسب، وسایل زندگی مناسب و طریقه صحیح چیدمان آنها محیطی نافع برای خود ایجاد کنید و محیط کار، تجارت یا خانه خود را به مراکز قدرت تبدیل کنید. این افسانه شامل عقایدی است که به خرافه می ماند و پشتوانۀ علمی برای آن نمی توان یافت. مثلا دربارۀ کیف پول معتقدند:

پول های پاره و مچاله نگهداری نکنید.

از رنگ قرمز استفاده کنید.

رنگ قرمز پوشش مناسبی برای کارت بانک است و چرخش مالی و جذب ثروت را بیشتر می کند. استفاده از رنگ قرمز در کیف پول به علت گرم بودن، دقت شما را به موارد مالی جذب می کند.

نگهداری نمادی از ثروت در کیف پول.

اهداف مالی در کیف پول خود داشته باشید. مطابق فنگ شویی بهتر است اهداف مالیتان را در کاغذی قرمز با خودکار مشکی به ثبت کنید! این اهداف را در کیف پول خود بگذارید.

رنگ و شکل مناسب برای کیف پول خود انتخاب کنید. این رنگ را با توجه به عدد کوا شخصی سازی کنید. به همین دلیل است که ما باور داریم عدد کوا در ثروت نقش زیادی دارد. بنابراین می توان گفت انتخاب رنگ، اندازه و شکل هندسی مناسب، رهاوردهای مالی را فعال می کند.

ارتباط ذهنی داشته باشید. پس از اینکه اهداف خود را نوشتید باید بر روی آنها تمرکز داشته باشید.

کیف پول خود را عوض کنید. هر ساله برای سال نو جدید سعی کنید.

کیف پولتان را هر هفته تمیز کنید.

چینی ها فنگ شویی را برای امور مختلف به کار می برند و برای هر یک قوانینی در نظر گرفته اند که برخی از آن رو که با نظم و زیبایی سر و کار دارد می تواند تأثیر خوبی داشته باشد چنانکه در آموزه های دینی نیز هست اما سایر امور تنها باورهای خرافی است و با واقعیت سنخیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا