چند رسانه ایسرگرمی

افتتاح مدرسه پری دریایی در کرج و استمرار واکنش‌ها

ظرف چند روز گذشته کلیپی عجیب و باور نکردنی از آموزشگاهی غیر مجاز تحت عنوان مدرسه پری دریایی در کرج در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با واکنش های فراوانی همراه شده است.

مدرسه آنلاین- مستند به این کلیپ که مربوط به یک سال قبل است، تعدادی دانش آموز به همراهی مربیان شان با لباس فانتزی پری دریایی دیده می شوند که در حال آموزش شنا با این لباس ها هستند.

بسیاری از کاربران به انتقاد از این مدرسه شنا در کرج پرداخته و معتقدند که از نام مدرسه برای این باشگاه سو استفاده شده است.

بررسی های بیشتر  نشان از آن دارد که فردی به نام سمیه مرکیدی که خود را بنیانگذار رشته پری دریایی معرفی می کند، این باشگاه را دایر کرده و نام مدرسه را برای آن انتخاب کرده است.

فرارو در همین باره نوشت:  بررسی ما نشان می‌دهد که این ویدیو مربوط به یک سال قبل است و افتتاح این باشگاه ورزشی هم به سال گذشته بر می‌گردد. ویدیو را هم سمیه مرکیدی منتشر کرده است، یک مربی ایرانی که خود را بنیانگذار رشته پری دریایی با پوشش کاملا اسلامی در ایران معرفی است.

یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی مدرسه پری دریایی در البرز، مدیرکل ورزش و جوانان البرز ضمن تاکید بر فاقد مجوز و غیر قانونی بودن آن، از برخورد با مسوولان و نشردهندگان این تخلف خبر داد.

جانعلی تأکید کرد: هرگونه فعالیتی در حوزه ورزش می بایست به تأیید اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی رسیده و در همین راستا مجوز لازم برای باشگاه های ورزشی صادر گردد که با توجه به این مهم، استخر مذکور اقدام به تخلف و فعالیتی غیر قانونی کرده است.

وی با بیان اینکه  رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی را یک اصل در هرگونه فعالیت ورزشی می دانیم  ادامه داد: قطعا از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری کرده و با متخلفان برخورد جدی و قاطعانه ای صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: نسبت به پیگیری برخورد با نشر دهندگان این تخلف نیز اقدامات لازم را صورت می دهیم.

همچنین در شبکه های اجتماعی در همین رابطه واکنش های بعضاً طنز آمیزی منتشر شده است.

مثلاً کاربری نوشته است:اگه ديپلم مدرسه بين المللي پري دريايي رو بگيريد ميتونيد از سمت درياي عمان وارد اقيانوس هند بشيد و يا از سمت درياي خرز هر كشوري بخواين برين اما خاك تو سرتون كه نشستيد فقط مسخره ميكنيد.قدر نميدونيد!

کاربر دیگری نیز نوشت:اصن با این که چقدر یه مدرسه پری دریایی تو کرج می‌تونه احمقانه باشه کاری ندارم (باز یه شهر شمالی یا جنوبی بود به دریا راه داشت یه چیزی).

فرد دیگری نیز نوشته است: پنهاهندگی‌کرجو‌میخواین برای مدرسه پری دریایی باید بگم ازتون ازمون وروردی گرفته میشه

نوشته های مشابه

‫25 دیدگاه ها

  1. مردم ما روز به روز از لحاظ عقلی پسرفت میکنن
    همه جای دنیا مردمش پیشرفت میکنن ایرانیا همیشه در مسیر عکس تاریخ حرکت میکنن. همیشه در حال عقب افتادن هستن

      1. پری دریایی کجا بود آخه🙄🙄🙄اینا فقط مردم عادی هستن و فقط لباس پری دریایی رو پوشیدن تا مردم رو گول بزنن ، چقدر شماها زود باورین یعنی منی که ۷ سالمه بهتر از شماها فهمیدم .

    1. :)) خودش این سبک شنا رو اختراع کرده؟ بابا خب برای معالجه فانتزیت می رفتی پیش روانپزشک. چه کاری بود اینهمه هزینه کنی.

  2. واقعا مسخره حرف میزنید شعونات چیه لخت تو آب میرم پری دریایی تازه مثله شلواره کامله کجاتون سوخته بگید دست از این حسادتها بردارید نمیزارید مردم یکم شاد باشن

    1. راست میگه دیگه شادی نمونده که تا یه کار میکنن کلی پشت سرشون حرف میزنین💔تازه یادتون باشه خودتون خاستین کشورمون خراب بشه🙂💔

    2. گمشوبابا عقب افتاده افریقایی اگر شادی را به فساد فحشا میگی پس همون بهترکه درهمین شادی ها بمیرید .

      1. تو چی میگی شل مغز کودن چت مخ نکنه میخوای با چادر بری تو آب بشی سفره ماهی که حجابتم کامل باشه

  3. اینکه چیزی نیست . مدرسه کوسه ی دریایی برای پسرا هم هست . هرکی مدرکشو بگیره از خدمت رایگانه سربازی معاف میشه

  4. شمابه چی مونده ایرادنگیرین خداشماراآفریده انگولچی بشین راحت نمیتونیدزندگی بسبک خودتونوبکنید کجاش ایرادداره یابه چی لطمه وآزاررسونده لابدفردالباس غواصی
    هم بپوشن ایرادمیگیرین بااینکاراتون میخواهید چه چیزی را
    نشون بدین وایجاد….بکنید شماهاکه انواع تفریحات براتون مهیااست یامیخواهیدخوتونومطرح بکنید
    من نه شنابلدم نه استخررفتم وایرادبه چیزی میگیرم که به ضرره مثل شهرکرج تمام زباله هاش درگوشه وکنارشهر پراکنده است ویاحاشیه اتوبانش صداگیر نداره وبیریخت ترین شهردرورودیهاشه وفضایی برای استراحت نداره تشریف ببرین میدان کرج ویاخیابان رزه بان انبوه درختان بیریخت که فضاراخفه کرده ویاکاسب هایش پیاده روهارو
    باسدمعبربه گندکشیدن ویاسردرمغازه هرمغازه ای یک تکه حلبی بااسامی عجیب وغریب آویزون کرده اندبفکر این انتقادهاباشین نه یک تکه لباس اونم درمحیط بسته بعنوان لباس دریایی شهرتونوآبادکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا