جدیدترین اخبار

اطلاعیه روابط عمومی توانیر در مورد تأمین برق مراکز برگزاری کنکور

با توجه به برگزاري كنكورسراسري در پايان هفته جاري، روابط عمومي توانير از آماده باش كامل و خدمت رساني بي وقفه پرسنل صنعت برق براي تامين برق مراكز برگزاري كنكورسراسري و آزمون هاي پايان ترم دانشگاه ها خبرداد.

مدرسه آنلاین- به گزارش پايگاه خبري توانير، در اين اطلاعيه كه توسط روابط عمومي توانير منتشر شده آمده است: در حال حاضر نيروگاه ها و شبكه هاي انتقال و توزيع براي تأمين برق پايدار در تلاش بي وقفه هستند.

علاوه بر اين در زمان برگزاري كنكورسراسري به دليل حساسيت موضوع ، بيش از 3000 اكيپ عملياتي، امدادي و برق رساني در نقاط مختلف شهري و روستايي سراسر كشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ، در كمترين زمان ممكن نسبت به رفع نقص شبكه و پايداري برق مشتركان اقدام نمايند.
همچنين در اين خصوص شركت هاي توزيع نيروي برق سراسر كشور آمادگی دارند تا در صورت نياز هماهنگي بيشتر را با مراكز برگزاري آزمون به انجام رسانند.
همچنين از همه هموطنان گرامي نيز خواهشمنديم با رعايت نكات ذيل،  ضمن تامین آرامش فکری آینده سازان کشور در زمان برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه ، خادمین خود در صنعت برق را در پايداري شبكه برق ياري نمایند.
-تنطيم كولرهاي گازي روي دمای ۲۴ درجه
-استفاده از دور كند كولرهاي آبي
-عدم استفاده از وسايل پرمصرف برقي مانند اتو، بخارشور، لباسشويي، ظرفشويي و… در فاصله ساعت هاي 12 تا 18هر روز
-بهره گيري حداكثري از روشنايي طبيعي در روز و خاموش كردن لامپ هاي اضافي در شب
روابط عمومي و امور بين الملل توانير

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا