شعر و داستانکتابخانه

کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود در بازار کتاب کودک

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود» اثر ناصر کشاورز در حوزۀ شعر کودک منتشر شده است. این کتاب را انتشارات به‌نشر در 24 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «این مجموعه شعر روان، جذاب و آموزنده کودکان را با موضوعات مختلفی همچون آشپزخانه، میوه ها، لوازم التحریر، حمام، بازی، حیوانات، خانه و طبیعت آشنا می کند.ترانه های کودکانه این مجموعه هشت جلدی و همچنین گرافیک و تصویرگری متفاوت و دیدنی آن، مخاطب گروه سنی الف و ب را به خود علاقه مند کرده و نکات کاربردی زیادی را به این وسیله به خردسالان و کودکان آموزش می دهد.»

ناصر کشاورز  شاعر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. وی دارای نشان درجه یک هنری است. ناصر کشاورز فعالیت رسمی خود را با مجلۀ کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین شعر او در سال ۱۳۶۲ در همان مجله به چاپ رسید. اولین کتاب ناصر کشاورز با نام «من و مرغابی‌ها» در سال ۱۳۶۵ منتشر شد. از ناصر کشاورز تا کنون بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات کودکان منتشر شده‌است؛ و از او به عنوان پرکارترین شاعر کودک یاد می‌شود. برخی از آثار او عبارتند از: مجموعهٔ ۱۲ جلدی شعرهای نی‌نی کوچولو، مجموعۀ ۱۲ جلدی می‌می‌نی و مامانش، مجموعۀ ۴ جلدی دویدم و دویدم، از این طرف لطفاً فقط هیس، مرا یک دایناسور درسته قورت داده، مجموعۀ وگی ورجه و …

کتاب «کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود» را می‌توانید از شهر کتاب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا