علمی هنریکتابخانه

کتاب مادر بودن و فلسفه وارد بازار نشر شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «مادر بودن و فلسفه» اثر شیلا لینتوت در حوزۀ تاریخ منتشر شد. این کتاب را ستاره عزت‌آبادی ترجمه کرده و نشر نگارستان اندیشه در 358 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «این کتاب شامل مجموعه مقالاتی است که جنبه‌های متفاوت مادری کردن و مسائل انضمامی مرتبط با آن را به زبانی ساده و جذاب مورد تامل فلسفی قرار داده است.
مقالات این کتاب در چهار دسته کلی طبقه‌بندی شده‌اند: بخش اول: مغز مامان: حقیقت، دانش و باور در مادری کردن؛ بخش دوم: درد زایمان: شغل و شکوه مادر بودن؛ بخش سوم: اخلاقیات مادر: مسائلی اخلاقی در مادری کردن؛ بخش چهارم: آیا مادری همان چیزی است که فکرش را می‌کردید؟ خیال با واقعیت مواجه می‌ شود.»

شیلا لینتوت، استادیار فلسفه در دانشگاه باکنل و مادر دو فرزند است. او سردبیر طبیعت، زیبایی شناسی و محیط زیست: از زیبایی تا وظیفه  و سردبیر مشترک خبرنامه انجمن زیبایی شناسی آمریکا بوده است.

کتاب «مادر بودن و فلسفه» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا