جدیدترین اخبارزندگی امروز

چند ایده برای خرید هدیه روز مادر

مادر، عطیه‌ای الهی است که در هیچ کجا نمی‌توانی نظیرش را پیدا کنی، دردانه‌ای که تنها یکی از آن برای هر کس خلق شده است. مهربانی، ایثار و عشق را او معنا می‌کند و گرمی زندگی از وجود اوست.

مدرسه آنلاین- از همان ابتدا این مادر است که خدا گرمای آغوشش را برای آرامش ما آفریده تا ملجأ ما شود و تا بزرگی برایمان عشق و خوبی ببارد و ما هرچه هم بکوشیم نمی‌توانیم اندکی از محبتهایش را جبران کنیم.

همه روزها روز مادر است و ما همواره دست‌بوس مادرانمان هستیم. اما یک روز در سال به یمن ولادت اسوه‌ی مادران، حضرت زهرا به نام روز مادر نامگذاری شده است.

اکثر خانواده ها با خرید هدایایی در این روز برای همسر و مادران خود ارزش مقام والای مادری را نکو میدارند. هدایای مادر حتما نباید مادی باشد. گاهی یک جمله تشکر آمیز یا گذاشتن چند ساعتی از زمان خود در اختیار مادران و هم صحبتی با آنها بزرگترین ارزش را برای آنها دارد.

مدرسه آنلاین در این مطلب سعی کرده است ایده هایی برای هدیه روز مادر را با مخاطبینش به اشتراک بگذارد.

هدیه ای غیرمادی

به جای خریدن هر چیزی یک کیک خانگی درست کنید. دستور هزار مدل از این کیک‌ها در اینترنت موجود است. حتی بسیاری از آن‌ها برای پخته شدن نیاز به فر هم ندارند.

این موضوع ربطی به زن و مرد بودن شما ندارد. اگر متأهل هستید از همسرتان بخواهید چند ساعتی توی آشپزخانه نیاید تا شما برای او کیک بپزید. البته این هشدار را جدی بگیرید که باید کوه ظرف‌های کثیف شده بعد از پختن کیک را خودتان بشویید وگرنه مجبورید تا چند هفته غرهای همسرتان را تحمل کنید.

ایده کیک خانگی به عنوان هدیه روز مادر هم جواب می‌دهد. او حتماً از این که شما رنج تهیه یک کیک خانگی را به خودتان داده‌اید که از او تشکر کنید را فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

از آشپزی بدتان می‌آید؟! خب به جای پختن کیک از همسر یا مادرتان بخواهید یک روز کامل روی کاناپه دراز بکشد، برایش فیلم بگذارید و با سینی‌ چای، میوه، دم‌نوش، آجیل یا هر تنقلاتی که دوست دارد از او پذیرایی کنید. بگذارید یک روز کامل بدون هیچ دغدغه‌ای استراحت کند و از بیکاری و تنبلی نهایت لذت را ببرد.

حاضر نیست یک جا بنشیند و فیلم دوست ندارد؟! خب از صبح که بیدار شد به او بگویید می‌خواهید در حد توان خانه را برایش تمیز کنید. گوش به فرمانش باشید و تا جائیکه امکان دارد و وقت اجازه می‌دهد خانه را برایش تمیز کنید. جارو بکشید، گرد گیری کنید، سرویس بهداشتی را بشویید و خلاصه هر کاری که او همیشه انجام می‌دهد را انجام دهید تا چند روز خیالش بابت تمیز بودن خانه راحت باشد.

گل

گل یکی از زیباترین هدیه‌هایی است که می‌توان به مادر یا هرکس دیگر تقدیم کرد. پس اگر سردرگم شده‌اید که برای روز مادر چه هدیه‌ای بخرید، حتما به خرید دسته‌گلی زیبا فکر کنید.

این پیشنهاد برای کسانی که هنوز دست‌شان توی جیب‌شان نرفته و در سنین کودکی و نوجوانی هستند از بهترین پیشنهادها برای خرید هدیه روز مادر است. دسته‌ یا حتی شاخه‌ای گل برای مادرها معادل باغی پر از گل‌های زیباست. باور کنید.

گلدان های کوچک

گلدان گل هم هدیهٔ شاعرانه‌ای است: گلدانی که با هر بار آب‌دادن به آن، مادرتان را به یاد شما بیندازد. سبزی و زیبایی را هم که همه دوست دارند. پس گلدانی زیبا بخرید و آن را به مادرتان پیشکش کنید.

بن‌سای‌های کوچک مینیاتوری هم می‌توانند هدیه‌ای زیبا و جذاب برای روز مادر باشند. اگر در خرید هدیه برای روز مادر وسواسی شده‌اید و نمی‌توانید به جمع‌بندی نهایی برسید، به‌سراغ این گلدان‌های مینیاتوری بروید.

کتاب

کتاب بهترین دوست و هدیه است. کافی است سلیقه مادرتان را بدانید و مطابق با آن بهترین هدیه روز مادر را تهیه کنید. کتاب هم مایه سرگرمی است، هم به سلامتی ذهن و مغز کمک می‌کند. خیلی وقت‌ها به آدم درس هم می‌دهد. اگر می‌خواهید سنگ تمام بگذارید، می‌توانید کتاب‌های نفیس مثل دیوان حافظ و شاهنامه را هدیه دهید.

لیوان سفارشی

یعنی لیوانی که می‌توانید برای مادرتان سفارش دهید و روی آن تصویر یا نوشتۀ موردعلاقه‌اش را چاپ کنید. مثلا جمله‌ای زیبا، شعر موردعلاقه‌اش یا نامش را روی لیوان چاپ کنید و بگذارید هر وقت که چیزی در آن می‌نوشد، یاد شما باشد.

مچ‌بند هوشمند

مچ‌بندهای هوشمند هم می‌توانند بهترین هدیه روز مادر باشند. این مچ‌بندها می‌توانند به تلفن‌همراه هوشمند متصل شوند و علاوه بر آن، ضربان قلب، میزان کالری‌ مصرفی، شمارش گام‌ها و خیلی چیزهای دیگر را اندازه‌گیری کنند. مچ‌بند هوشمند یک هدیه مناسب برای مادر است. به آن فکر کنید.

فشارسنجش

بیشتر آدم ها از میانسالی به بعد، دچار بیماری فشار خون میشوند و پزشک به آن ها توصیه می‌کند به طور مرتب فشار خون شان را کنترل کنند. اگر مادر شما هم دچار این مشکل است یک دستگاه فشار خون برایش تهیه کنید. فشار سنج در انواع جیوه ای، عقربه ای و دیجیتالی مچی و بازویی در بازار موجود است. کار با فشار سنج های دیجیتالی راحت تر است اما فشار سنج های جیوه ای و عقربه ای دقت بیشتری دارند. با یک آموزش ساده و کمی تمرین و دقت می‌توانید فشار خون مادرتان را اندازه گیری کنید یا این کار را به خود او بیاموزید.

دستگاه تصفیه هوا

اگر مادرتان مشکل تنفسی دارد یا مبتلا به آسم و آلرژی های تنفسی است، می‌توانید برای او یک دستگاه تصفیه هوا خریداری کنید و با این کار، هوای اتاقی را که او بیشتر ساعات روزش را در آن می‌گذراند تصفیه کنید تا آرامش بیشتری برای او فراهم شود.

رزرو یک سالن آرایش یا ماساژ

شاید این یک هدیه مادی که بتوان آن را کادو پیچ کرد نباشد. اما شک نکنید که اگر دنبال یک کادو لاکچری روز مادر هستید یا می‌خواهید همسرتان را از صمیم قلب خوشحال و به شدت شگفت‌زده کنید، می‌توانید امسال از این ایده استفاده کنید. باید از یک سالن زیبایی یا ماساژ معروف در شهرتان برای ایشان وقت بگیرید تا آنجا بروند و هر کار زیبایی که مایل به انجام آن هستند و فرصت و بودجه کافی برای آن نداشته‌اند را انجام دهند. مثلاً موهایشان را رنگ و مش کنند، یا یک ماساژ عالی و حرفه‌ای بگیرند که تا مدت‌ها خستگی را از تنشان بیرون کند.

البته توجه داشته باشید که گاهی هزینه رزرو یک سالن زیبایی معروف از خرید یک نیم‌ست طلا بیشتر است. اما اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، حتماً به این ایده بکر فکر کنید.

ترازو

اگر مادرتان اضافه وزن دارد، با خرید یک ترازو برای اندازه گیری وزن می‌توانید مادرتان را در رسیدن به وزن ایده آل تشویق کنید. با این کار، او می‌تواند وزن اش را به طور مرتب در خانه کنترل کرده و با آگاهی از کوچک ترین تغییرات وزنی، رژیم و فعالیت بدنی مناسبی انتخاب کند.

در ادامه فهرستی از هدیه های دیگر برای مادرها آمده است:
-عطر و ادکلن
-پارچه
-کیف دستی
-لوازم پزشکی و سلامت برای مادرهایی که کمی ناخوشند: مثل فشارسنج، گلوکومتر، دستگاه تصفیه هوا
-لوازم ورزشی مثل تردمیل، دوچرخه، کش ورزشی و…
-دست سازه ای کارِ خودتان
-بلوز
-کفش
-گوشواره
-ظروف تزیینی بلوری
-دستبند
-لباس مجلسی
-دمپایی روفرشی
-انگشتر
-گوشی موبایل
-ماهیتابه رژیمی
-وسایل برقی شخصی مثل اتومو، دستگاه ویو و…
-تابلوفرش
-گردنبند
-لوازم برقی مثل غذاساز، اسنک میکر و…
-سایه چشم
-پاوربانک
-کت و دامن
-بلیط مسافرت
-شال و روسری
-کارت هدیه
-تابلوی نقاشی
-ماساژور
-رومیزی های خوش آب و رنگ
-آباژور
-لوازم تزیینی مو مثل شانه، گیره، تاج و کلاه گیس
-کرسی برقی
-ست و نیم ست بدلیجات
-کاور گوشی موبایل
-روتختی
-عینک آفتابی
-قلم نوری قرآن
-کفش طبی
-چکمه
-پک دمنوش های گیاهی
-پالتو، ژاکت و لباس های گرم و کرکی
-کشو های پلاستیکی،رخت آویز یا هر چیز دیگر که برای مرتب کردن وسایلش به آن احتیاج دارد
-دستبند
-ساعت مچی
-ظروف مسی
-بند عینک فانتزی
-پکیج های آموزشی
-یک حعبه پر از شکلات و شیرینی
-استند و جاشمعی های تزیینی
-جوراب های رنگی رنگی
-لوازم مراقبت از مو
-میز خاطرات
-کرسی برقی
-کیف پول
-جعبه جواهرات
-ظروف پذیرایی
-جعبه موزیکال
-آینه کیفی
-تابلو تقویم مناسبت های به یادماندنی
-دوربین عکاسی
-النگو
لباس ورزشی
-ساعت دیواری
-قالیچه

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا