تربیتیچند رسانه ای

چالش آموزنده یک معلم و پاسخ‌های زیبای دانش آموزان

معلم یکی از دبستان های دخترانه تهران به زیبایی در تلاش است تا با ایجاد یک چالش آموزنده و مفید دانش آموزان کلاس را نسبت به سلامت اعضای بدن به ویژه گوش هایشان حساس کند.

مدرسه آنلاین- بر اساس کلیپ مرتبطی که در این باره در فضای مجازی منتشر شده است، این معلم تلاش می کند تا ضمن پرسش پیرامون اهمیت شنیدن و سلامت گوش، همچنین از دانش آموزانش پیرامون اقداماتی که باید برای سلامت گوش ها انجام بدهند، سوال بپرسد.

پاسخ های دانش آموزان اگرچه متفاوت و متنوع است، اما به صورت کلی همگی بر اهمیت موضوع تأکید دارند و تأییدهای هوشمندانه معلم شور و اشتیاق خاصی در دانش آموزان ایجاد کرده است.

در ادامه کلیپ مرتبط به این موضوع را مشاهده می کنید:

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. وا. کارشون قشنگه ولی خب این کارو معلمای کلاس اول توی فصل دوم کتاب علوم اکثرا انجام میدن. دیگه کلیپ ساختن و تیتر خبر زدن نداره. صداشون هم که کاملا نامشخصه. واقعا فکر کردم نکته خاصی توش هست.

    1. نکته ش برداشتن حجاب هست.
      کلاس حریم خصوصیه شاید خانواده ای راضی نباشه اینطور تصویر دخترش پخش بشه.

  2. درس مدرسه خرگوشها کلاس دوم ، بچه ها شکلک خرگوش درست میکنن و هر کدوم یه نقش از داستان کتاب را بر میدارن ، چیز جدیدی نیست ، سالهاست برای این درس انجام میشه

  3. سلام الآن منظورتون چی بود؟!
    مثلا خواستین چیو نشون بدین؟!!!
    که چی
    اینکه مقنعه رو گردنه نه رو سر

  4. حتی ماهم کت در دور افتادت ترین منطقه ایران هستیم. از همین روش حتی جذاب تر استفاده می کنیم.

    1. بسیار چرت و مزخرف فقط خواسته معلم بگه کلاس من مقنعه نداره 🤣🤣🤣
      حیف این امنیت. فکر کردید اجازه میدن اینجا اروپا بشه نه عزیزم اینجا رو مثل سوریه و افغانستان ویران میکنن .حالا اروپاشون چی داره تجاوز کثافت کاری خودکشی قتل نبود خانواده نبود امنیت جانی زن ها.اینقدر که برای یه لحظه داشتن همین حال زجه بزنید .
      هرچند که برای قشر پولدار جامعه اتفاقی نمیفته چون گرین کارت دارن من و تو هستیم که باید میهن زیبا مون رو ویران و چشم کودکانمون رو گریان ببینیم اما زهی خیال باطل تا پای جان در راه وطن

  5. چرت و مسخره .خواستن بگن ما کلاسمون مقنعه نداره .خیال کردید اجازه میدن غربی ها اینجا اروپا بشه هرچند که اروپاشون چی داره تجاوز،قتل،خودکشی،بی امنیتی زن ها ،نبود خانواده و…….هزارتا بدبختی دیگه که فقط گل و بلبل رو به من و تو نشون دادن . خیالتون راحت غرب می خواد ایران بشه سوریه و افغانستان ویران جایی برای ادامه خویه استکباری شون تا هرچی داریم از تاریخ و ثروت رو غارت کنن اما زهی خیال باطل تا پای جان در راه وطن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا