خبر ویژه

وضعیت دانش آموزانی که در ساری مسموم شدند

بر اساس اخبار منتشر شده تعداد زیادی از دانش آموزان یک مدرسه در استان مازندران روز شنبه مورخ 12 آذرماه مسموم شده و راهی بیمارستان شدند.

مدرسه آنلاین- بر اساس خبری که امروز ایرنا منتشر کرد، ۱۹ نفر از دانش آموزان مسموم شده مدرسه شبانه‌روزی امام حسین(ع) بخش چهاردانگه برای بررسی بیشتر وضعیت و اطمینان از سلامت کامل آنان در بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی(ره) و فاطمه الزهرا(س) ساری پذیرش شدند.

از این تعداد ۹ نفر در بیمارستان بوعلی، هفت نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) و سه نفر در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مورد پذیرش قرار گرفتند.

سید حسن موسوی مدیر روابط عمومی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سه دانش آموز مسموم شده در این بیمارستان پذیرش شدند که این دانش آموزان برای لحظاتی زیر دستگاه اکسیژن قرار گرفتند و بعد از ثبات اکسیژن از بیمارستان مرخص شدند.

ابراهیم آقاجانی مدیر روابط عمومی بیمارستان بوعلی سینا نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۹ دانش آموز بامداد یکشنبه در این بیمارستان مورد پذیرش قرار گرفتند که پس از کنترل وضعیت اکسیژن این دانش آموزان و اطمینان از سلامت کامل آنان، از بیمارستان مرخص شدند.

همچنین بنا به اعلام رییس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری، هفت دانش آموز که در این بیمارستان بستری بودند نیز مرخص شدند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا