خبر ویژه

واکنش کاربران مجازی به خبر تجاوز در مدرسه فوتبال

اخباری تلخ و تأسف بار از تجاوز به فوتبالیست های پایه در یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد رسانه ای شده است. این اتفاق حالا خشم کاربران در فضای مجازی را برانگیخته است

مدرسه آنلاین- مستند به این اخبار و اطلاعات در چند روز گذشته تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیئت فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.

بر اساس صحبت‌های مطرح‌شده از سوی خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این نونهالان از ترس بازگوشدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند.

حالا این اتفاق منجر به خشم کاربران فضای مجازی شده و آنها خواستار اشد مجازات برای عامل و یا عاملین این اتفاق هستند.

توضیحات بیشتر حکایت از این دارد که وزیر ورزش در این خصوص دستور ویژه صادر کرده است تا ابعاد ماجرا به صورت دقیق و جزئی بررسی شود.

در ادامه به تعدادی از واکنش های مجازی اشاره می شود:

واکنش اصولی: هیچکس شکایت نکرده، خبر تجاوز را در رسانه‌ها خواندم!

احسان اصولی عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون و رئیس هیأت فوتبال خراسان‌رضوی در مورد مباحث مطرح شده نسبت به تخلف یک مدرسه فوتبال در مشهد اظهار داشت:‌ فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده اما تاکنون شکایتی در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی یا فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.

وی گفت: آئین‌نامه‌ها به ویژه آئین‌نامه کمیته اخلاق در اینگونه موارد روشن است. با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همه استان‌ها نماینده دارد، پرونده‌ای تشکیل شد و وظایف اولیه نیز انجام می‌شود.

وی افزود: موضوع به صورت کامل و دقیق با احضار طرفین، اخذ توضیحات و به صورت دقیق در چارچوب قوانین، مقررات و آئین‌نامه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد و نتایج آن به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها می‌رسد. ساز و کار ارکان قضایی و کمیته اخلاق مشخص است و در اینگونه موارد و مباحث ورود خواهیم کرد.

اصولی عنوان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم افرادی دنبال چنین اتفاقات و مسائلی بروند و قطعا در صورت احراز موضوع، با مسببان برخورد جدی خواهیم کرد. تمام جوانب بررسی خواهد شد و اگر تخلف اثبات شود با متخلفان به شکل قاطعی برخورد می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم و رسانه‌ها می‌رسانیم.

دستور وزیر ورزش برای پیگیری فساد اخلاقی در فوتبال مشهد

طبق اعلام رسانه‌ها؛ هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.
پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است گزارش بررسی این ادعاها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذی‌صلاح شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فساد اخلاقی از قدیم و ندیم در ورزش ایران خصوصاً آنجایی که پسربچه های خردسال آموزش می بینند بوده است و هنوز هم هست ! اما چون مفسدین کل ورزش ایران را تسخیر کرده اند هیچگاه نمی شود با معدودی از آنها برخورد کرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا