چند رسانه ایسرگرمی

نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس

فیلمی از نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس را در ادامه می بینید.

مدرسه آنلاین – در این فیلم دانش آموزی دیده می شود که در پایان سال حاضر شده به مدرسه برود و دوستانش او را همراهی نکرده اند.

معلم نیز با او به زبان طنز البته با نیش و کنایه صحبت می کند.

در ادامه این فیلم را می بینید:

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. حس مسئولیت پذیری داشته که اومده ….ازطرفی مدیر مدرسه به من گفت اگر دخترتون وسایربچه ها نیاندغیبت غیر موجه محسوب میشه ازطرفی هم میگن چرااومدید…..من خودم معلم ابتدایی ام علنی گفتیم خدانگهدار…..بچه ها هم ازشنبه نیومدن ….دیگه این قایم باشک بازی ها چیه…ابروی طفل معصوم رو بردید

  2. کسی هم که کارش رو درست انجام داده ، حالا مسخره میشه.
    مسخرگی اینه که از بیستم اسفند مدارس عملا تعطیله.

  3. مگر اموزش و پروش نگفت که معلمان از دانش آموزان عکس و فیلم نگیرند فقط حرف می‌زنید یا عمل هم می کنید کمی مثل شهید باکری باشید

  4. بارهاگفتم وباز میگم این انسانهای همیشه مدعی که شش ماه سا ل کارمیکنن حقوق دوازده ماه رومیگیرن همیشه معترضن همیشه مدعین همیشه ادعای جانشینی انبیا رودارن همیشه درخط اول معترضان باآبروی نظام بازی کردن.همیشه ازبالا به دانش آموزان نگاه کرده وهمیشه ازنظر جسمی وروحی آزارگردانش آموزبوده اند.

  5. متاسفام به این معلم که به دانش آموز برای امدن به مدرسه میگه خجالت میکشی اومدی مدرسه اول باید تحقیق کنه ببین شاید امن‌ترین مکان برای این دانش آموز مدرسه هست که آخرین روز هم اومده وهزار شاید دیگه که ممکن این دانش آموز رو در آخرین روز سال به مدرسه کشونده.
    کاش معلم ها کمی با دانش اموزانشون دوست بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا