جدیدترین اخبار

نخستین رویداد ملی مدارس آینده برگزار می شود

با هدف توجه به فناوری‌های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط های یادگیری؛ نخستین رویداد ملی مدارس آینده فردا برگزار می‌شود.

مدرسه آنلاین- سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اجرایی کردن شعار سال ۱۴۰۱(تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) «نخستین رویداد ملی مدارس آینده» را با محوریت توجه به فناوری‌های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط‌های یادگیری برگزار می‌کند.

نخستین رویداد ملی مدارس آینده در راستای اجرایی کردن شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) (تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) و بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام «تأمین فضا، تجهیزات و فناوری» با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در روز سه شنبه بیستم دی ماه برگزار می‌شود.

«نخستین رویداد ملی مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی و با هدف شناسایی فناوری و دانش روز در ساخت فضاهای آموزشی در جهت حمایت از طرح‌های برگزیده و اجرای طرح‌های منتخب رویداد در مدارس آینده برگزار می‌شود.

این رویداد در دو بخش “محیط کالبدی فضاهای آموزشی” و ” تجهیزات و فناوری‌های آموزشی(نرم افزار / سخت افزار) در مدارس آینده” و با مشارکت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، شرکت‌های مهندسین مشاور، محققان و صاحبان ایده و مراکز تحقیقاتی – آموزشی برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شرکت کنندگانی که در محورهای هفت­گانه فراخوان این رویداد بزرگ طرح‌های خود را ارائه کردند ضمن نمایش کار خود در نمایشگاه حاشیه نشست، به تبیین طرح در نشست رسمی می‌پردازند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا