جدیدترین اخبار

معلم یک مدرسه خصوصی بر اثر ضربات چاقو توسط دانش آموز جان باخت

معلم یک مدرسه خصوصی در سن ژان دو لوز در نزدیکی بیاریتز روز چهارشنبه بر اثر ضربات چاقو توسط یک دانش آموز جان خود را از دست داد.

مدرسه آنلاین- معلم یک مدرسه متوسطه خصوصی در شهر سن ژان دو لوز فرانسه در نزدیکی بیاریتز – شهری در جنوب غربی ایالت آکیتن فرانسه – هنگام تدریس در کلاس توسط یک دانش آموز با ضربات چاقو کشته شد.

جروم بوریر، دادستان عمومی در بایون، به خبرگزاری فرانسه گفت: «می توانم تأیید کنم که این مرگ بر اقر ضربات چاقو روی داده است و قربانی به تازگی مرده است. عامل مظنون این حمله، 16 ساله، دستگیر و در بازداشت پلیس قرار گرفت.»

قربانی یک معلم اسپانیایی 52 ساله بود

این رویداد در مدرسه کاتولیک سنت توماس داکوین در سن ژان دو لوز، در حدود 20 کیلومتری جنوب بیاریتز در نزدیکی مرز اسپانیا رخ داد.

به گزارش وب سایت خبری Actu.fr که این خبر را منتشر کرد، معلم در هنگام ورود اورژانس دچار ایست قلبی تنفسی شده بود اما نتوانستند او را زنده کنند.

به گزارش روزنامه Sud Ouest، معلم هنگام درس در کلاسف توسط یکی از دانش آموزان سال دوم مورد حمله قرار گرفت. گفته می شود ضارب با چاقو وارد اتاق شده و به شدت به او حمله کرده است.

پیش از این نیز ساموئل پتی-معلم- در پاییز 2020 در والدواز، در حین انجام وظایف خود در فرانسه کشته شده بود.

رسانه های محلی همچنین گزارش دادند که این دانش آموز ممکن است از مشکلات روانی رنج می برده است. آنها گفتند که در این مرحله از تحقیقات، هیچ پیشنهادی وجود ندارد که این حادثه مربوط به تروریسم باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اصلا باید واسه معلم ها یا دبیران کلاس بزارن که دانش آموز رو اذیت نکنن به خدا هیچ دانش آموزی به زور کتک درس نمی‌خونه خیالتان راحت راحت ،،،دانش آموز باید خودش استعداد درس خواندن داشته باشه شما وظیفه خودتو انجام بده دیگه کاری به جهنم و بهشت رفتن کسی کاری نداشته باش شما مثال همون مرده شور هستید ،،،،امثال مثل من که دهه شصتی هستیم از زور کتک و اذیت کردن یه سری معلم از درس زده شدیم آقای معلم شما انتظار نداشته باشید یه دانش آموز هم قرآن بلد باشه هم دینی بلد باشه هم ریاضی بلد باشه هم علوم و هم تاریخ و هم ادبیات فارسی وهم انگلیسی و هم غیره و غیره ،،،،پس هرکسی رو بحر چیزی ساختن و استعداد در یه چیز داره یکی مثل شما باید بشه معلم یکی خلبان یکی بنا یکی دکتر و یکی شاطر نانوایی و یکی مثل من بیکار که باعث و بانیش معلم من بود،،،،مثلا من ریاضی قوی داشتم به زور می‌گفتند شاه عباس صفوی چی خورده یا سوالات دینی،و انگلیسی و غیره،،،،خو بابا من اینا تو مخم نمیرفت اونا هی میزدند تو سرم حداقل الان یه دبیر ریاضی یا یه حسابدار بانک بودم چون ریاضی قوی داشتم،،،،پس بیایید روی نقاط قوت دانش آموز زوم کنید نه رو نکات ضعف و غیر ضرور دانش آموز ،،،،من در آخر اون معلم و اشخاصی که منو کتک زدن و منو زده کردن نمیبخشم ،،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا