جدیدترین اخبار

مربیان کودکستان باید به تایید گزینش آموزش و پرورش برسند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربیانی که می خواهند در کودکستان ها فعالیت کنند، حتما باید به تایید گزینش آموزش و پرورش استان برسند.

مدرسه آنلاین- جلال رحیمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس شیوه نامه وزارتی همه کسانی که از آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی مجوز مهدکودک و پیش دبستانی دارند، باید جهت تطبیق مجوزهای تأسیس خویش به سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک مراجعه و پس از بررسی و تأیید، مجوز تطبیق برای آنها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۰۵ درخواست از سوی مؤسسان کودکستان‌های فعال برای تطبیق مجوز ثبت شده است، گفت: پس از بررسی، اولین مجوز تطبیق کودکستان‌ها در استان صادر شد.

رحیمی تصریح کرد: پرونده تعداد ۱۲۰ نفر از متقاضیان با همکاری اعضای هسته گزینش استان، بررسی شد و ۵۸ نفر از آنها به تأیید شورای برنامه ریزی و نظارت بر کودکستان‌های استان رسید و مرحله نهایی برای صدور مجوز تطبیق آنها در حال انجام است.

وی افزود: وظیفه هدایت، نظارت و ارزیابی واحدهای ارائه دهنده خدمات فرهنگی و آموزشی به کودکان برعهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار داده شده تا یک نظام مشترک، باثبات و هدفمند، بین نهادهای ذی‌ربط برقرار سازد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا