جدیدترین اخبار

مدارس حاشیه شهرها بهسازی می شود

گروه‌های مردمی و جهادی در قالب طرح شهید عجمیان ۲۵۰ مدرسه کم‌برخوردار در حاشیه ۱۵ استان را بهسازی می‌کنند.

مدرسه آنلاین- حمیدرضا خان‌محمدی؛ معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آیین افتتاح طرح شهید سید روح‌الله عجمیان که در روز چهارشنبه 24 اسفند در مدرسه شهید باهنر شهرستان رمی برگزار شد، گفت: اجرای این طرح در قالب گروه‌های جهادی جهت تسریع در ارائه خدمات به دور از موانع اداری در دستور کار قرار گرفت و حضور گروه‌های مردمی اعم از خیرین، دانش‌آموزان و دانشجویان برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با بیان عیدانه گروه‌های جهادی با نام شهید عجمیان برای دانش‌آموزان 250 مدرسه کم برخوردار در 15 استان کشور بیان کرد: مردمی‌سازی بعد دیگر این طرح است و حضور اقشار مختلف مردم، تجلی مردمی‌سازی در امر مهم مدرسه‌سازی خواهد بود. امیدواریم به بهانه رنگ‌آ
میزی و بهسازی مدرسه، مدارس ما رنگ و بوی مردمی بگیرد و تاکید وزیر محترم این است که همه مسائل از این مسیر بگذرد.

در این مراسم، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اظهار کرد: مشارکت با همراهی مردم در امر تربیت نمود پیدا می‌کند و طرح شهید عجمیان اتفاق مبارکی است که با دعای خیر و برکت نام و یاد شهدا و با همراهی خیرین و گروه های جهادی به بار خواهد نشست.

همچنین پدر شهید عجمیان از ویژگی های اخلاقی این شهید بزرگوار سخن گفت و اظهار کرد: روح‌الله در دین و ایمان الگوی دوستانش بود و این مسیر را خودش انتخاب کرده بود. همچنین در پایان این مراسم از خانواده شهید عجمیان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در عیدانه طرح شهید عجمیان 250 مدرسه کم‌برخوردار در حاشیه 15 استان کشور برای 14 فروردین توسط گروه‌های مردمی و جهادی بهسازی خواهند شد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا