چیستانکیست؟

محسن شکاری چرا اعدام شد؟

محسن شکاری یکی از جوانان اهل شهر تهران بود که پاییز سال 1401 و به جرم محاربه اعدام شد.

مدرسه آنلاین- بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی دستگاه قضاء، محسن شکاری در سوم مهرماه سال 1401 با بستن خیابان ستارخان و قمه کشی موجب ارعاب مردم شده بود و نیز با سلاح سرد یکی از مأموران را در حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار داده بود.

پس از انتشار خبر اعدام او در تاریخ 17 آذر، موجی از واکنش ها در این باره آغاز شد.

یکی از کاربران در همین باره توئیت زد: محسن شکاری اعدام شد و سامان یاسین در نوبت اعدام.حالا مجریان اینترنشنال ،مسیح علینژاد،سروش هیچکس،گلشیفته،حسین رونقی کلاش،علی کریمی بیشرف و… کجا هستن که جون این بچه ها رو نجات بدن؟چیکار کردن به جز هشتگ زدن و توییت زدن و استوری گذاشتن؟بیچاره اونی که بازیچه این دلار بگیرها شد..

کاربر دیگری نیز در توئیتر نوشت: تفاوت قمه کشی مانند محسن شکاری در ایران اروپا و آمریکا این نیست که قانون ما اعدام دارد و در اروپا اعدام لغو شده، در این است که آنجا پلیس درجا با شلیک گلوله او را می‌کشد و اینجا دادگاه برگزار می‌شود…

اتهام محسن شکاری بر اساس کیفرخواست ارائه شده در دادگاه، “1- محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان مردم و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و منجر به ناامنی در آن محیط و 2- تمرد نسبت به مامور بسیج در حین انجام وظیفه با به‌کارگیری سلام و ایجاد ضرب و جرح عمدی” بود.

شکاری که تحت تاثیر بازی‌های یارانه‌ای به ویژه بازی خشن “تیکن” بود، برای چاقوی خود نام گذاشته بود و آن را “دانته” صدا می‌کرد.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

    1. چقدر زود حکم میدن شما اونجا بودی شما دقیقا خبر داری چیکار کرده اگر خانواده خودت را هم زده بود همین حرف را می زدی اول همه چیز را بررسی کن بعد قضاوت کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا