اقتصادیدیگه چه خبر؟

قیمت و لیست فروش اقساطی مدیران خودرو به قیمت نمایندگی

در طرح فروش اقساطی خودروهای چینی 1402 تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

مدرسه آنلاین- در طرح فروش اقساطی خودروهای چینی 1402 تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود. در ادامه لیست خودروهای چینی عرضه شده در دومین فروش سامانه یکپارچه و اختلاف قیمت آنها با بازار آزاد را می‌بینید.

قیمت خودروهای مدیران خودرو (اختلاف بازار و کارخانه)

نام خودرو

قیمت کارخانه

قیمت بازار

اختلاف قیمت

آریزو۶ پرو

۱میلیارد و ۲۴۳میلیون تومان

۱میلیارد و ۷۴۲میلیون تومان

۴۹۹ میلیون تومان

فونیکس تیگو۸ پرومکس

۲میلیارد و ۶۳۰میلیون تومان

۳میلیارد و ۳۲۰میلیون تومان

۶۹۰ میلیون تومان

X۵۵ پرو

۹۸۳میلیون تومان

۱میلیارد و ۴۶۳میلیون تومان

۴۸۰ میلیون تومان

X۲۲ پرو اتوماتیک

۶۴۶میلیون تومان

۱میلیارد و ۱۰۴میلیون تومان

۴۵۸ میلیون تومان

X۲۲ پرو دنده‌ای

۶۱۵میلیون تومان

۹۰۰میلیون تومان

۲۸۵ میلیون تومان

آریزو۵ توربو

۱میلیارد و ۵۵میلیون تومان

1میلیارد و 312میلیون تومان

۲۵۷ میلیون تومان

شرایط خرید اقساطی خودروهای چینی ۱۴۰۲

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام خودروی اعمال شده در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی، بصورت (نقدی یا اقساطی ) به انتخاب خود (از محل این طرح بوده و پس از ثبت نام هیچگونه تغییر در شرایط انتخابی امکان پذیر نخواهد بود.

در روش فروش اقساطی، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق آخرین اطلاعیه‌های بانک مرکزی است.

با توجه به امکان فروش اعتباری خودروها در این طرح، مالک ارائه تسهیلات به مشتریان صرفاً بعد از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک معتبر متقاضی و ضامن توسط بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات است. لذا متقاضیان باید دقت کامل در خصوص انطباق و توانایی تکمیل شرایط خرید اقساطی از بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات را داشته باشند. درصورت عدم تائید ارائه تسهیلات به مشتری از سوی موسسات مذکور، کلیه مسئولیت ها متوجه متقاضیان خواهد بود.

در روش فروش اقساطی خودرو تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی شرایط عمومی و اختصاصی (در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودرو ساز نخواهد بود.

ثبت نام کدام خودرو سود بیشتری دارد؟

اگر قصد دارید در مرحله دوم فروش سامانه تخصیص خودرو خودروی چینی بخرید باید بدانید که انتخاب فونیکس تیگو۸ پرومکس با اختلاف ۶۹۰ میلیونی بیشترین سود را دارد. پس از آن به ترتیب آریزو۶ پرو، X۵۵ پرو، X۲۲ پرو اتوماتیک و X۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو۵ توربو​ بیشترین اختلاف قیمت را بازار آزاد دارند.

لینک ثبت نام خرید اقساطی خودروهای چینی

متقاضیان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ تا ۲۹ اردیبهشت ماه باید حساب خود را وکالتی کنند که پیش شرط آن بلوکه شدن ۱۰۰ میلیون تومان است که پس از مشخص شدن نتایج آزاد خواهد شد. پس از آن از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سایت سامانه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودرو برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

منبع: طلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا