تربیتیچند رسانه ای

فیلمی از شلیک‌های بی رحمانه یک مهاجم در مدرسه نشویل؛ 6 دانش آموز جان باختند

هجوم یک مهاجم مسلح در مدرسه مسیحی نشویل در کشور آمریکا منجر به قتل 6 دانش آموز بیگناه شد.

مدرسه آنلاین- پس از حمله مسلحانه روز دوشنبه به مدرسه‌ای در شهر نَشویل در ایالت تِنسی آمریکا، فیلم دوربین‌های امنیتی تصاویر هولناکی را به تصویر کشیده است.

در این حمله یک فرد مسلح به مدرسه‌ای مسیحی ۶ نفر از جمله ۳ دانش‌آموز ۹ ساله کشته شدند. فرد مهاجم نیز پس از مداخله پلیس کشته شد.

این ویدئو در حالی منتشر شده که بر اساس آمار آرشیو خشونت با اسلحه در آمریکا، از آغاز سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۳۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. از آغاز سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۳۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند!
    یعنی در مدت کمتراز سه ماه ۴۰۰۰ نفر کشته شدند؟؟؟؟!!!!
    انهم در ۱۳۰ حادثه تیراندازی؟ یعنی میانگین هر تیراندازی ۳۰ نفر کشته شدند؟
    اخه خالیبندی تا چه حد؟!!!

  2. کارتل های اسلحه سازی آمریکا ، عجیب سرشان شلوغ است . نمی دانند جنگ اوکراین را هندل کنند یا نیازهای خانواده ای مستاصل امریکایی را تامین کنند .

  3. اگرچه صحنه تیراندازی نداشت اما فیلم دلهره آوری بود. مانند حملات شیمیایی بی رحمانه به مدارس دخترانه در ایران. هرچند شاید مواد شیمیایی استفاده شده در این حملات کشنده نبود ولی دلهره ای که برای دختران دانش آموز و خانواده های آنها ایجاد می کرد واقعا کشنده بود. خدا لعنت کند کسانی که این قبیل حملات را برنامه ریزی کردند و بیش از آن لعنت کند آن مسئولانی که هنوز هم وقوع چنین حملاتی را تکذیب کرده و مردم را متهم به خیالپردازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا